miskraam bij 11 weken, tijdens wachten op gyn bloeden begonnen.

Discussie in 'Miskraam' gestart door blofje, 14 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blofje

blofje Nieuw lid

14 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik zou graag van jullie, je menig willen weten over het volgende:

Heb vorige week woensdag 9 mei, tijdens de 1e termijnecho te horen gekregen dat het vruchtje gestopt was met groeien en dat het een miskraam gaat worden. Heb er toen voor gekozen om het via pillen opgang te laten komen. Moet nu wachten op een afspraak bij de gyn. Het zkh zou mij bellen deze week. Nu is het bloeden al opgang gekomen. (2 dagen na de echo). Kan ik nu beter wachten op de natuurlijke manier, of kan dat nog heel lang duren? Of toch naar de gyn gaan voor de pillen. Heeft er iemand ervaring met het natuurlijk opgang komen van een miskraam na 11 weken?

Groetjes

2. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    is het hartje pas net gestopt of al veel eerder??Als het al veel eerder gestopt is en het nog niet vanzelf gekomen is kan dit ook nog wel even duren waarschijnlijk.Als het hartje pas net gestopt is heb je meer kans dat het er snel uitkomt nu denk ik.
    Heel veel sterkte!Ik word woensdag gecurreteerd,beetje zelfde schuitje dus....

3. blofje

blofje Nieuw lid

14 apr 2012
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het hartje is al veel eerder gestopt. Ga straks vk maar bellen over wat wijsheid is. Dank je wel, jij ook heel veel sterkte woensdag!

4. yj81

yj81 Fanatiek lid

30 okt 2009
    1.183
    8
    38
    Friesland
    Bij mij ook....al met ruim 6 weken.Tot nu toe komt het er helaas niet vanzelf uit dus maar een curretage.Wil graag verder...
    Jij ook heel veel sterkte!

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Als eerste heel veel sterkte meid.
    Ik ken get verdriet ook helaas!

Bij mij begin het bloeden ook 2dg na de echo.
    Heb toen toch gekozen voor curretage omdat ik al 8wl zwanger was en het vruchtje gestopt was met 4wk zwangerschap.

Deel Deze Pagina