Hallo Allemaal, Ik heb december 2008 mijn 3e miskraam gehad. De 1e keer was een missed abortion en ik ben daarna gecurreteerd. De 2e miskraam kwam spontaan. En de 3e keer weer een missed abortion. Deze keer hebben we besloten om het op te wekken doormiddel van medicijnen. Ik heb 18 december begonnen met de medicijnen en had dezelde dag nog bloedverlies wat aanhield tot 30 december. Ik ben 7 januari nog terug geweest bij de gynaecoloog en alles was goed en ze kon zien dat het volgende eitje al klaar lag. We zijn dan ook gelijk weer begonnen met klussen. Nu zou ik wel graag willen weten vanaf welke dag ik weer kan gaan rekenen voor mijn cyclus. En vanaf welke dag ik eventueel een zwangerschapstest kan gaan doen? Ik heb al meerdere keren gelezen dat je moet rekenen vanaf de dag dat je het vruchtje verloren bent, maar ik ben geen vruchtje verloren ivm leeg vruchtzakje. Ik heb ook niet iets kunnen herkennen wat op een vruchtzakje leek. Ik heb normaal een cyclus van 27 dagen. Dus als ik reken vanaf 18 december dan ben ik daar al voorbij? Wie kan mij hier wat meer duidelijkheid bij geven, want ik weet het niet meer!
Ik zou rekenen zo'n 14 dagen vanaf de eisprong. Op 7 januari had je nog geen eisprong gehad maar lag het eitje 'klaar' dus ik zou denken dat je tussen 22 en 24 januari ongesteld zou moeten worden. Ligt een beetje aan wanneer dat eitje gesprongen is.