Waar goede maar niet al te dure zwangerschapsondergoed te koop??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nora1983, 6 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nora1983

Nora1983 Fanatiek lid

21 dec 2011
    2.624
    4
    38
    NULL
    NULL
    Hoi,
    ik ben bijna 20 weken zwanger(banner loopt achter...), maar heb nog geen enorme buik dat ik speciale zwangerschapsonderbroeken moet dragen. Ik wil er wel aan als de boel straks echt uit gaat dijen, aangezien ik nu al wel last heb van bandenpijn. Dus extra ondersteuning lijkt me heerlijk.
    Ik heb bij hema ondergoed zien hangen, maar dat is van dat syntetische materiaal. Ik ben daar heel erg tegen, aangezien dat niet ademt en je huid gaat irriteren.

Mijn vraag is dan ook; waar kun je goede(maar niet zo overdreven dure)zwangerschapsondergoed kopen/bestellen van katoen(of in ieder geval het grootste gedeelte katoen, dus bv 80%).
    Moet ik dan ook de maat aanhouden die ik normaal van ondergoed hebt?

Alvast bedankt voor eventuele tips!

2. Marianne1987

Marianne1987 Actief lid

14 sep 2012
    156
    0
    0
    Hoi hoi,

Ik heb ze toen bij de wibra gehaald, waren van 95% katoen en 5% elastan, waren toen geloof ik 2,99 per stuk weet alleen of ze ze nu nog hebben, want dat is alweer even geleden.

groetjes Marianne

3. Summer Breeze

26 dec 2012
    87
    0
    0
    Coördinator in het welzijnswerk.
    Buitenland
    Wil je echt iets dat ondersteund? Ik weet niet of het in Nederland verkocht wordt maar hier verkoopt de H&M ook ondergoed van zijn mama-lijn. Ik heb een setje broekjes van biologische katoen gekocht..

4. botervliegje

botervliegje Fanatiek lid

30 dec 2007
    1.732
    72
    48
    Ik kocht gewoon ondergoed van een maatje groter (ok, twee :x) bij Zeeman voor tijdelijk... Gewoon simpel katoentje...

5. cooksie

cooksie Bekend lid

24 aug 2012
    516
    0
    0
    midden van NL
    Ik heb die van de hema, de boxer variant bij mij ademt het goed en zit heel fijn. Je zou er altijd 1 kunnen proberen.

6. Joycey

Joycey Niet meer actief

Zeeman inderdaad :D

7. Suprise

Suprise Fanatiek lid

14 mei 2012
    2.293
    1
    36
    bij ridder heb ik nooit zwangerschapsondergoed gedragen. Gewoon mijn boxers van de hema was geen enkel probleem. Nu is mijn buik al een stuik groter en draag ik compleet naar voren deze keer dus wel zwangerschapsondergoed gekocht. bij de hema en gewoon katoen. bevalt super

8. Blemma

Blemma Fanatiek lid

11 mrt 2013
    2.472
    16
    38
    Vrouw
    Verpleegkundige in de wijk
    Zeeman en dan gewoon grote maat nemen.
    Niets is zo vervelend als een knellende onderbroek. ;)

9. bibinijmegen

bibinijmegen Fanatiek lid

6 apr 2012
    2.254
    1
    0
    mijn gezinneke
    livera Bh 20 euro of hema daar heb ik ze ook gekocht

10. sassieka

sassieka Lid

1 nov 2011
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hema heeft ze als het goed is ook van katoen. Maar of dat in iedere vestiging zo is.

Deel Deze Pagina