Hoi, ik ben bijna 20 weken zwanger(banner loopt achter...), maar heb nog geen enorme buik dat ik speciale zwangerschapsonderbroeken moet dragen. Ik wil er wel aan als de boel straks echt uit gaat dijen, aangezien ik nu al wel last heb van bandenpijn. Dus extra ondersteuning lijkt me heerlijk. Ik heb bij hema ondergoed zien hangen, maar dat is van dat syntetische materiaal. Ik ben daar heel erg tegen, aangezien dat niet ademt en je huid gaat irriteren. Mijn vraag is dan ook; waar kun je goede(maar niet zo overdreven dure)zwangerschapsondergoed kopen/bestellen van katoen(of in ieder geval het grootste gedeelte katoen, dus bv 80%). Moet ik dan ook de maat aanhouden die ik normaal van ondergoed hebt? Alvast bedankt voor eventuele tips!
Hoi hoi, Ik heb ze toen bij de wibra gehaald, waren van 95% katoen en 5% elastan, waren toen geloof ik 2,99 per stuk weet alleen of ze ze nu nog hebben, want dat is alweer even geleden. groetjes Marianne
Wil je echt iets dat ondersteund? Ik weet niet of het in Nederland verkocht wordt maar hier verkoopt de H&M ook ondergoed van zijn mama-lijn. Ik heb een setje broekjes van biologische katoen gekocht..
Ik kocht gewoon ondergoed van een maatje groter (ok, twee :x) bij Zeeman voor tijdelijk... Gewoon simpel katoentje...
Ik heb die van de hema, de boxer variant bij mij ademt het goed en zit heel fijn. Je zou er altijd 1 kunnen proberen.
bij ridder heb ik nooit zwangerschapsondergoed gedragen. Gewoon mijn boxers van de hema was geen enkel probleem. Nu is mijn buik al een stuik groter en draag ik compleet naar voren deze keer dus wel zwangerschapsondergoed gekocht. bij de hema en gewoon katoen. bevalt super