7 weken zwanger en dikke buik

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Sennatje, 10 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Hier ook al behoorlijk vroeg een enorme darmenbuik. Darmen weet ik omdat ik onder mijn schaambot mn baarmoeder kan voelen en mn "buikkie" zit veel hoger :)
    Maar heb eigenlijk meteen weer mn zwangerschapsspijkerbroek aangetrokken omdat het gewoon lekkerder zit ;)

Merk nu wel dat mn buik weer minder opgeblazen wordt dus we zullen zien.. Zal nu wel weer even een tijdje stabiel blijven, was bij de 1e ook zo.

Vertellen hebben wij bij 8 weken gedaan.
    Had al een kloppend hartje bij 6 weken en 8 weken.

Kan helaas altijd nog mis gaan (hier met 11+6 helaas)

2. mama Jlyn

mama Jlyn Actief lid

4 mrt 2014
    205
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had dat ook vanaf begin van mn zwangerschap! Ben ook zwanger van de tweede, bij mij ook oorzaak ook veel last van mn darmen last gehad. No worries ;)

3. Mich85

Mich85 Actief lid

31 mei 2012
    196
    0
    0
    Wel fijn om hier te lezen dat we niet de enige zijn met 'vroege buikjes' :D

4. Thebigthirtysom

22 jul 2014
    38
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, dat wou ik initieel ook. Maar omdat ik al een dikke buik heb en ook nog erg misselijk ben, kan ik niet anders. Mijn zwangerschapsjeans zal wel opvallen als ik zit of beweeg. Nu niemand nog weet dat ik zo misselijk ben moet ik de hele tijd mij anders voordoen dan ik mij voel, en dat is echt lastig. Iedereen verwacht bepaalde dingen van mij, ik heb een verantwoordelijkheidsfunctie. Ik heb niet veel andere keuze.
    Beetje sneu, maar ja, aan de andere kant, na die 12 weken kan het nog altijd, hé. En als ze het dan weten als het misloopt, tja, dan zullen ze mij opnieuw beter begrijpen.

5. moppie1

moppie1 Lid

5 mei 2014
    25
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier ook al een bolletje hoor ik ben net 5 weken maar mijn broek gaat toch echt niet meer dicht ..nou ja misschien als ik plat op bed ga liggen
    maar dan zit hij zo strak dat is echt niet lekker ...

dit is mijn 3e kindje en ik weet dat bij mijn 2e ik ook al erg snel zo dik was

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Maak je geen zorgen; je darmen zijn na enkele weken minder van streek en dan ben je weer minder rond.

7. MoJo1986

MoJo1986 Bekend lid

2 sep 2014
    559
    22
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb hier zelfs bij 4 weken al een darmenbuikje! Dacht dat dat echt niet kon, maar het is toch echt zo! Valt ook al erg op, zie mensen naar mijn buikje kijken, maar wil het echt nog niet vertellen! Mijn moeder (ouders en broer en zus weten het wel) vertelde dat zij dat ook al zo snel had en zij voelde aan mijn buik en kreeg echt tranen in haar ogen van herkenning! Zo lief!
    Heb al een super leuke zwangerschapsbroek besteld, die was in de aanbieding en vond hem te leuk om te laten gaan! Hij zit heerlik, maar durf hem echt nog niet naar buiten aan te doen, al begin ik van mijn eigen broeken last te krijgen!

Deel Deze Pagina