Hoi meiden, Gisteren zou mijn NOD zijn. Vrijdag kreeg wat bruinige afscheiding dus dacht dan word ik morgen ongesteld echter blijft het maar bij bruine afscheiding heb ook totaal geen buikpijn. Wat ik normaal altijd heel erg heb. Vandaag ook geen verandering. Zijn er meiden die herkennen? En misschien toch zwanger waren? Liefs
Ik had juist de rondes voor ik zwanger was iedere keer een week voor NOD al bruine afscheiding, werd er gek van. Uiteindelijk de laatste ronde had ik dat helemaal niet en dat bleek bij mij dus een goed teken. Maar het hoeft lang niet altijd te betekenen dat bruinverlies op naderende ongie duidt hoor, kan juist ook nog van innesteling zijn. Afwachten is het enige wat je kan doen, ook al snap ik dat dat erg frustrerend is!
Ik had op NOD bruin en roze afscheiding in de ochtend, maar dus ook wel menstruatieachtige buikpijn, dus ik dacht dat ik ongesteld ging worden en dat het in de middag wel zou doorzetten.. maar niks meer, de dagen erna ook niet en inmiddels was ik dus al 3 dagen overtijd.......... ZWANGER Dus ja, het kan zeker.
Ik heb het nu drie dagen. Wat ik alleen merk is dat de afscheiding donkerder is geworden maar niet meer. Heb vorige week maandag 1x een beetje licht bruine afscheiding gehad toen niks meer tot vrijdag. Het kan twee kanten op. Hoop natuurlijk de goede..
Ik heb 1 cyclus gehad dat ik alleen maar bruine afscheiding had 3 dagen lang, dacht ook zwanger te zijn maar 30 dagen later werd ik weer gewoon ongesteld dus het kan ook gewoon zijn dat dat alles is en dat je de nieuwe cyclus ingaat.
Het kan idd beide kanten op.. Ik had normaal nooit bruine afscheiding voor nod, gewoon meteen ongi. Toen ik zwanger was had ik 1 dag voor nod wel wat bruin/roseverlies. Ik dacht dat ik ongi zou worden, maar het zette dus niet door. Volgende dag getest en die was positief