Dag meiden, Ik ben nu als het goed is 7 weken zwanger maar ik heb eigenlijk nog helemaal geen symptomen! Alleen af en toe wat krampen in mijn onderbuik en mijn darmen zijn erg van slag, maar verder niet. Zijn er meer meiden die in hun 7e week geen symptomen hebben? Liefs Farfan
Wees blij! Nee ff serieus, je hoeft je niet druk te maken hoor. Niet iedereen heeft klachten. Jij hoort blijkbaar bij de gelukkigen! Geniet ervan!
ja ik ben iets korter zwanger maar maak me ook zorgen omdat ik me "goed" voel. Voel me wel anders moe, pijnlijke tepels en eigenlijk bijna geen honger maar ook weer wel, dus ik heb eigenlijk genoeg. Stom als je dus niet elke morden boven de wc hangt denk je dat er iets mis is. Een vriendin van mij is er pas na twee maanden achter gekomen dat ze zwanger was en heeft nooit ergens last van gehad, alleen dat ze af en toe echt niet te genieten was, ha ha. Dit vond ze zelf overigens niet! Het wordt pas echt duidelijk voor jezelf als je de eerste echo hebt gehad denk ik, en die moet ik nog krijgen..... Hoop dat ik dan ook wat meer gerust gestelt ben, dan kan ik het ook eindelijk iedereen vertellen!(is moeilijk voor mij om mijn mond te houden). groetjes cindy
Had alleen wat gevoeliger borsten en verder plaste ik meer. Dat was het. Ik dacht ook steeds: laat mij nou maar symptomen hebben, dan weet ik tenminste dat ik zwanger ben. Nou meid, heb andere meiden gesproken enne... was blij dat het bij mij zo meeviel, heb een heerlijke tijd gehad! Ik wens je een goede zwangerschap toe (zonder al te veel kwaaltjes )
ik heb bij de zewangerschap van mijn zoontje nergens last van gehad ja vermoeidheid maar verder nergens van hoop dat dat bij de volgende ook zou zal zijn.
He lieve meiden, Bedankt voor jullie antwoorden. Dat lucht echt op. Vanmorgen hing ik wel kokhalzend over het toilet, maar niks gekomen. En heb wel problemen met mijn stoelgang maar verder niks. Cindy: ik krijg als het goed is over 2 weken mijn eerste echo (hoop ik dan). Als dan blijkt dat het goed is (als ze dat dan al kunnen zien) dan wil ik het ook graag tegen iedereen vertellen. Ik heb het al wel tegen mijn allerbeste vriendin en een paar goede collega's op het werk verteld. Maar mijn ouders en zus en de rest van de familie weten nog niks. Vandaag ga ik naar mijn ouders toe, dus moet echt goed mijn mond houden! En daar heb ik ook nogal moeite mee Maar in ieder geval ben ik blij te horen dat het niet erg is als je niet zoveel kwaaltjes hebt! Iedereen in ieder geval succes met de zwangerschap en geniet er lekker van! Liefs Farfan
Ik ben vandaag precies 7 weken zwanger en ik heb tot dusverre geen enkel symptoom gespot, niet positief en niet negatief! Ik voel me - eerlijk waar - precies hetzelfde als altijd en natuurlijk was dat voor mij ook een reden om me wat ongerust te maken. Ik kreeg wat meer rust toen ik op 28 januari het hartje zag kloppen. Ook tijdens de zwangerschap van Jasmijn heb ik nergens last van gehad, maar toen voelde ik me wel zwánger (gevoelige borsten...) Toch zal ik weer blij zijn als de echo van 14 februari er ook goed uitziet...
Hallo, ik ben nieuw op deze site. Maandag getest en bij dokter bevestigd. Ik ben weer zwanger. 6 December miskraam gehad en nu denken ze dat ik 7 weken zwanger ben. Ik heb helemaal geen symptomen. Dit had ik wel bij mijn dochter en tijdens de vorige zwangerschap die eindigde in een miskraam. Vrijdag krijg ik als het goed is mijn eerste echo. Spannend!
Farfan allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap. Maak je geen zorgen, veel vrouwen hebben weinig tot geen symptomen hun gehele zwangerschap. Scrappercindy, spannend. Van harte met je zwangerschap Veel succes bij de dokter vandaag. Gr Yach.
hoi hoi, Ik kreeg pas na 6 a 7 weken last van een beetje misselijkheid en moe. Maar nooit overgegeven ofzo! Dus geniet maar lekker!
same here Vaak heb je wel symptomen maar koppel je ze niet aan je zwangerschap. Ben niet misselijk of duizelig maar toch wel wat eerder vermoeid dan normaal. verder is mijn humeur ver beneden peil. Ik ken mezelf amper terug zo opgefokt ben ik. Daar heb ik echt heel erg last van maar pas sinds vandaag besef ik dat dit natuurlijk ook gewoon een kwaal is. Toch blijft het moeilijk dat wachten en vertrouwen op de test. Ik wil het zien!
Hier zijn er inmiddels twee symptomen om de hoek komen kijken. Ik denk de hele dag aan mini-pizza's en ben zóóó moe...
Ik moet zeggen dat deze berichten mij geruststellen en ik toch wat positiever ben. Toch zal ik ontzettend opgelucht zijn als er een daadwerkelijk een vruchtje in het vruchtzakjes zit en niet dat het weer leeg is zoals de vorige keer en mijn lichaam daar pas na 9 weken achterkwam. Fingers crossed!
Hey dames, nou ik had ook al zoiets van.....waarom geen symptonen. Maar nu ik heb er toch wel een aantal. Ik ben nu 7 weken zwanger en heb gevoelige en gespannen borsten, ben extreem veel en snel moe. En inderdaad ook niet middelijk maar wat ik wel heel snel heb is een leeg gevoel in mijn maag en als ik dan niet wat eet (bv appeltje, boterham etc) dan krijg ik wel een misselijk gevoel. Verder.......rugpijn! dat is wel het meeste wat ik heb. Ook ik probeer er van te genieten maar na 6jr proberen ben ik nu via IVF zwanger geworden en bij elke steek of buikpijn ben ik ook bang dat het fout gaat. Dinsdag moet ik voor een echo komen...ben echt zo benieuwd! tot snel Grts
Klinkt heel bekend. Ik voelde ook eigenlijk niks, ik voelde me alleen zwanger omdat ik het gevoel herkende van de eerste zwangerschap. Toen ik bij deze zwangerschap het hartje heb gezien, kreeg ik pas symptomen. En misschien krijg jij bijna geen symptomen. Ik heb mij telkens voorgehouden dat het uitblijven van de menstruatie het grootste symptoom is!
Zo ontzettend opgelucht! Vrijdag eerste echo gehad en ze zagen al een goede hartslag, goede beweging, baarmoeder conditie goed....eigenlijk wat ze op dit moment kunnen waarnemen was goed. Jullie begrijpen dat we ontzettend blij zijn! Het is nog steeds pril maar ik voel me enorm goed, heb helemaal geen zwangerschapskwaaltjes tot nu toe. Dit maakte me toch onzeker maar jullie zien het; harstikke zwanger! Bedankt voor jullie lieve reactie's!
Nou dames, daar ging mijn goeie dag.Vandaag mijn echo gehad en de dokter kon niet echt heel positief zijn maar ook niet negatief......(heb ik weer niets aan) Er was een mooi rond vruchtzakje te zien maar nog geen hartritme. Maar toen ze verder keek zag ze iets en ik en mijn vriend ook, we gilde van blijschap. We zagen hartritme! Nou zei de dokter ik kan nog niet echt blij zijn want het vruchtje is wat klein. Nu kon ze er niet goed bij, alsof er iets voor zat. Dus zwanger van twee 1 met hartritme aleen een beetje klein en 1 mooi rond zakje zonder hartritme. Ik ben nu 7 weken. Weten jullie of iemand dit ook heeft gehad? Ik zou zo graag goed nieuws willen horen na al die jaren. Maandag moet ik terug komen voor een volgende echo. Nou dag dames ik ga maar lekker ff simmen, grienen, huilen wat je het ook wil noemen.
Spacey: Zijn er ook 2 emmy´s teruggeplaatst? Mijn vriendin kwam er bij de geboorte van haar dochtertje achter, dat ze eigenlijk met zijn tweetjes waren geweest, er was een lege vruchtzak bij. Het lege vruchtzakje zal opgaan in het lichaam, of komt eruit bij de bevalling van je andere kindje. Ik begrijp dat het enorm schrikken is.. En dan na al die jaren eindelijk zwanger, meid ik kan me het zo goed voorstellen hoe je je voelt!
Hai Ukoldaatje, ja ik heb er twee terug laten plaatsen. Ik heb mijn eerste IVF gehad 26 eitjes,14 bevrucht, 1ste poging mislukt, nu twee cryo-embryo's terug laten plaatsen. Ik loop nu al heel de week met mijn emotie's te vechten, vooral die onzekerheid is het ergste. Als je nu wist of het nu wel of niet allemaal gaat lukken dan kan je er proberen bij neer te leggen maar nu lukt dat absoluut niet. Tja en dan heb ik ook nog eens een hartje gezien, nou dan ben je verkocht en wil je zo graag blij zijn. Even wachten nog, maar ik laat je wel iets weten volgende week. Beacdankt voor je reactie! Grts