ben nu 1 week over tijd hebt ze normaal altijd op de eerste maar ben wel voeger nog een sovertijd geweest zelf een maand maar nu waren ze dus altijd zoals ik al zij op de eerste zou ik nu eindelijk zwanger zijn of niet moet wel meer naar toilet en kan minder goed in houden en wit verlies maar moet ik nu ook wel zeggen dat ik het vroeger ook wel eens gehad heb voor ik de maandstonden moest krijgen dat wit verlies dus maar heb zo krampen in de onderbuik maar dat is met momenten maar dan denk ik dat ze er gaan door komen en uiteindelijk toch niks ik probeer al 2 jaar zou het nu eindelijk zo ver zijn ? wil mij aub iemand zo vlug mogenlijk iets weten te vertellen
Hoe graag we dit ook zouden willen, wij kunnen natuurlijk niet zeggen of je wel of niet zwanger bent. Ik hoop het wel voor je! Ik kan uit je tekst niet opmaken of je al getest hebt. Alleen een test biedt duidelijkheid. Dus ik zou zeggen; als je nog niet getest hebt, doe er dan eentje Het kan ook wel eens voorkomen dat je niet ongesteld wordt en gewoon een cyclus overslaat. Of zoals ik een keer gehad heb, ineens een week later bent en dan alsnog ongesteld wordt terwijl de testen negatief zijn. Doe gewoon een test en ik duim dat hij positief is! Liefs, Kubus