Hoi allemaal ik ben 7 weken zwanger en schoot net in een hoestbui. .ben niet verkouden..maar kan hoestbui kwaad als je zwanger bent? Ben bang het vruchtje eruit te hoesten..klinkt raar maar t spookt door mn hoofd hihi
Ik was een week of 8 zwanger denk ik toen ik enorm de griep heb gehad. Hoestte echt de longen uit mijn lijf. Enne alles is goed gegaan hoor Hij zit er nog steeds! Zou hem er nu graag even uit hoesten
Hier al een hele tijd last van de luchtwegen, naweeën van een infectie eraan, kan geen prikkeling hebben of ik heb mijn longen aan de andere kant van de kamer liggen, en ons manneke zit nog steeds goed
Pff das ook nix zeg.. ik dacht na die hoestbui van..kan ik hrt eruit hoesten?? We hebben dinsdag echo dus dan weten we het zeker hihi
Ik was ontzettend verkouden rondom ivf-punctie en terugplaatsing van het embryo. Heb ook de longen uit m'n lijf gehoest. Toch zwanger ... @Veerr: succes met het eruit hoesten
De natuur zou ook raar geregeld zijn als je het kindje eruit zou kunnen hoesten! Zit allemaal goed in elkaar hoor. Als er iets misgaat heeft het waarschijnlijk een andere reden. Spannend hoor de echo! Maar wel heel leuk Dankje stiertje!
Hah. Ik wist logisch gezien ook wel dat heel hard hoesten of niezen geen miskraam kon veroorzaken, maar toch maakte ook ik me rond 6 weken een beetje bezorgd elke keer als ik zo hard moest niezen (hooikoorts). Gelukkig kan het toch echt niet.
Hihi gek he je weet dat het niet kan, maar toch schiet het door je hoofd. Ik was ook flink ziek toen ik net zwanger was. Ze zit er ook nog steeds, en heb nu ook zoiets van kon ik haar maar eruit hoesten haha