Na mk weer zwanger

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door aichaS, 1 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag allemaal,

Na een miskraam ben ik na ronde 2 weer zwanger! Ontzettend blij maar ook erg voorzichtig.. Ben 9 november uitgerekend dus heel erg pril. Wie heeft dit ook meegemaakt en is ook erg voorzichtig geweest?

Groetjes

2. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik kan geen ervaring delen. Wil je wel feliciteren en een voorspoedige zwangerschap toewensen

3. Drieka

Drieka Niet meer actief

Proficiat, hopelijk nu een plakbeebje!!!

4. Liana84

Liana84 VIP lid

11 jun 2014
    6.243
    1.767
    113
    Vrouw
    Zwolle
    Gefeliciteerd! Hopelijk een plakbeebje! :)
    Zwanger zijn is sowieso erg spannend en als het een keer mis is gegaan des te meer. Ik had dat ook. Bij mij is het twee keer eerder mis gegaan. Nu gelukkig een goede zwangerschap. Begin er steeds meer vertrouwen in te krijgen.
    Onthoud dat het grootste deel van de zwangerschappen goed gaat. Hoop dat je daar wat vertrouwen uit kunt halen.

5. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook we blijven positief...ga in ieder geval een eerdere echo vragen.. Hoop dat dat lukt..

6. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het hoor, we hebben een gezonde dochter van bijna drie en vorig jaar september hebben we een miskraam gehad, het ging *bleek achteraf* al fout bij 3 weken ongeveer en ik verloor het vruchtje toen ik c.a 6 weken was. Nu ben ik bijna 5 weekjes zwanger en ik vind het echt superspannend allemaal. Maar dit keer gaan ze gewoon allemaal blijven plakken he! :)

7. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    @hopefull89 dan schelen we niet veel hopen dat het goed blijft plakken.. Ga jij ook een eerdere echo vragen?

8. Daenerys

Daenerys Fanatiek lid

21 jun 2013
    1.399
    15
    38
    Als eerste gefeliciteerd!!
    Ik ben ook na een vmk met 5.5 na 1x ongesteld geweest te zijn weer zwanger geworden, en zie banner :D
    Ik kan me heel goed je onzekerheid en angst voorstellen, maar probeer ook te genieten van dit wondertje in je.
    Als je je ervaringen wilt delen of vragen heb mag je altijd een pb sturen. :)

9. hopefull89

hopefull89 Actief lid

23 feb 2015
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 3 november uitgerekend, dus schelen idd bijna niks :) ik heb 12 maart een inwendige echo. leef er echtnnaartoe, een bevestiging dat het goed gaat.

10. Teapot

Teapot Actief lid

3 sep 2014
    166
    40
    28
    NULL
    NULL
    Spannend he? Ik ben ook weer zwanger na twee miskramen. Ik heb om een vroege echo gevraagd (en gekregen) bij 7 weken. Het hartje klopte gelukkig! Maar het blijft ontzettend spannend want het is zo pril nog allemaal. Ik denk dat je echt vertrouwen moet gaan krijgen in de zwangerschap, en dat krijg je denk ik alleen maar door tijd.

11. Sjaaa

Sjaaa Lid

29 dec 2014
    41
    1
    8
    NULL
    NULL
    hi meid! als allereerst van harte gefeliciteerd..
    ik heb het zelfde meegemaakt... in september een miskraam gehad en nu inmiddels 14 weken zwanger.. hopelijk blijft het voor ons alle een plakbaby..

12. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel dames !! Hopen voor mij en de andere op een positief zwangerschap.. Ik ga morgen bellen voor een inwendige echo.. Erg spannend

13. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames.

Ik heb in december een miskraam gehad met 5 1/2 week.
    Nu de 1e ronde weer zwanger. Ik voel me wel anders als bij de 1e keer maar toch die onzekerheid weer. 19 maart de 1e echo dus ik probeer mezelf maar een beetje bezig te houden en afleiding te zoeken.

Hoe doen jullie dat??? tips???

14. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    @dromer83 hier nog een die de dagen wil door komen.. Wanneer ben jij uitgerekend? Ook in november? Ik zit nu volgend de berekeningen in week 5... Morgen pas bellen voor een echo ..

15. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi aichas.
    Als alles goed gaat ben ik 10 november uitgerekend. Ik weet al 3 dagen dat ik zwanger ben want ik kon niet wachten met testen. Ongeduldig haha. Ik heb meteen maandag gebeld voor de echo en mag 19 maart komen. Ik wilde zelf graag een week later omdat ik gewoon zeker wilde weten of alles goed is. Dit hadden ze liever niet ivm mijn miskraam in december. Jij zou dus al met een week mogen voor de echo. Spannend joh!!! Ik ben benieuwd.

succes.

16. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    \\

Klets je ook gezellig mee in het 1 t/m 15 november groepje?

17. LianneE

LianneE Niet meer actief

Gefeliciteerd!!! en inderdaad spannend. Heb ook een MK (MA) gehad dus de weken tot de echo kropen. Dinsdag een kloppend hartje gezien!! nu durf ik een beetje te genieten. nu weer aftellen tot de termijnecho. Heel logisch hoor je voorzichtigheid dus. succes met wachten en nogmaals van harte!

18. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, ik denk dat ik ook pas een beetje durf te genieten als ik een kloppend hartje heb gezien. Nu vind ik dat nog erg moeilijk en zeker na de teleurstelling van de vorige keer. Maar in vergelijking met de vorige keer heb ik nu bvb wel gevoelige (.)(.)

Gisteren waren ze ineens een stuk minder gevoelig en dan schiet ik meteen in de stres. haha. Erg he?

19. MamavanF2009

MamavanF2009 Niet meer actief

Hier ook een mk in januari en gisteren een positieve test.
    Vind het ook erg spannend maar heb wel het gevoel dat het deze keer goed gaat.
    Vorige keer voelde ik al vanaf het begin dat het niet zou blijven maar het was toch naar.
    Zoals ik nu heb berekend ben ik 6 november uitgerekend.
    25 maart voor de eerste echo en 13 april de echte intake met termijnecho (maar ik dacht dat die eerste al termijnecho was, snapte het niet helemaal)

20. aichaS

aichaS Lid

20 nov 2014
    58
    0
    6
    NULL
    NULL
    Dag Dames,

Sorry was even heel erg moe en kon bijna niets doen na het werken. Ik heb dinsdag gebeld voor een echo en ik kan pas 26 maart terecht! Ik heb gevraagd om een eerdere echo maar dat kon niet.. Ik had deze verloskundige ook bij mijn eerste kindje en ben best tevreden geweest alleen twijfel ik nu omdat ze mij vertelde dat ze geen eerdere echo doen?? Wat zouden jullie doen? Overstappen?

@dromer83 ik ga me aanmelden bij het clubje van 1 t/m 15 november

Deel Deze Pagina