vandaag ben ik 7 weken, gisterenavond na toiletgang had ik bij afvegen lichtrose op het papiertje en sinds gisteren heb ik last van onderrug en steken links onderin de buik........... wie herklent dit? moet ik me zorgen gaan maken? of hoort dit er bij? Heb het bij voorgaande zwangerschappen niet gehad
hallo, ik herken dit wel ja alleen ben ik van tevoren ook nog eens flauwgevallen op me buik! maar ik verloor geen bloed erna.. maar toch is het hartstikke normaal om die klachten te krijgen ontzettend veel mensen zitten met deze klachten en denk niet dat je je teveel zorgen hoeft te maken alleen als het heftig begint te bloeden! en mocht het tot een miskraam komen geloof mij dan voel je dat snel genoeg! dat merk je meteen....
Meiden, ik ben er weer. We hebben het hartje zien knipperen en gehoord. We zijn dus superblij. Het bloedverlies was waarschijnlijk de innesteling van bv de placenta of gewoon een vaatje. Schijnbaar is alles gevoeliger in de baarmoeder wanneer je zwanger bent. Ook nog even naar de grootte gekeken, ook goed. Het is een klein beetje aan de kleine kant maar ruim binnen de marge, en omdat mijn HCG bij de eerste bloedtest aan de lage kant was klopt het ook precies nu met de lengte van de kleine. Donderdag 24 juli hebben we de vlg echo. Dan is het negen weken. Nogmaals bedankt voor jullie medeleven, liefs Johanna
dank je wel.....het is idd allemaal ook alweer weg. Ik ben vreselijk verkouden en hoest de longen uit mijn lijf vlgs de ha kan dat de oorzaak zijn geweest dat die buik ineens zo'n zeer deed. de spanning die erop komt te staan dan
~ja daar zou het inderdaad ook nog eens aan kunnen liggen want ben zelf nu ook n beetje verkouden en dat slaat bij mij ook meteen op me buik en bekken nu!
ik had ook toen licht rosig bloedverlies, dacht oo nee weer een mislukte poging, maar ik bleek zwanger heft misshien weekje aangehouden. tevens als je een miskraam krigjt,dat voel je echt wel. bloed is helderder en als het echt doorzet.ik kon toen bijna neit emer lopen vd pijn gelukkig knipperde het hartje mooi he groetjes