k ben gestopt op 19 juni, ik werd ongesteld op 23 juni. Heb altijd regelmatige cyclus gehad(ook voor de pil) van 28 dagen. Nu heb ik hier de calculator gebruikt en daar kwam uit dan ik vandaag mij eisprong zou moeten hebben. Nu moet ik ook zeggen dat ik vandaag vage buikkrampen heb gehad en soort wit slijm met iets bruinig? beetje ranzig, maar jullie herkennen het vast. Is dat mijn eisprong of kan er iets anders aan de hand zijn Volgens de calculator was 6 juli mijn vruchtbaarste dag. We hebben het 2 juli, 4 juli en 6 juli gedaan. Heeft het nog zin om vandaag te klussen? Mijn man vind dat klussen helemaal geweldig...hihi Ik hoor graag van jullie wat jullie denken van mijn wittige slijm, buikkrampen en ik ben ook beetje lusteloos en moe en dan ineens ga ik schoonmaken? Ik heb ook erge dorst, meer als normaal Kan toch niet zo zijn dat het nu al raak is?
Kan best hoor, je hoort vaak genoeg dat sommige al snel zwanger zijn na een korte stop met de pil of wat dan ook. Dat witte slijm heb ik ook gehad, maar dat ging bij mij over op bruinverlies (wat ik ook zo vreemd vond) Krampen ook, d8 zeker ongi te worden. Anders doe je even een testje, dan weet je het zeker Suc6 hoor!
Volgens mij kan dat best je eisprong zijn, hoor. Ik heb meestal ook buikpijn en witte afscheiding tijdens de dagen rondom mijn eisprong.
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb vandaag nog altijd dat nare gevoel in mijn onderbuik. Gisteren wel geklust, you never know. Wanneer kun je eigenlijk voor het eerst een test doen of moet je je eerst volgende ongesteldheid afwachten en als die uitblijft testen? Vanochtend was het slijm niet wittig meer maar meer doorzichtig? jullie ook succes allemaal
Sorry dat ik de negativiteit erbij haal, maar denk dat e aan het ontpillen bent. Dorst niet lekker in je vel zitten, buik dat dikker wordt,last van humeur en dergelijke daar had ik las van met ontpillen.
stel: je hebt in 1 keer een superregelmatige cyclus en bent nu zwanger, dan ben je welgeteld 1 dag zwanger en kun je daar nog geen symptonen van hebben. Je bent nu veel beter naar je lijf aan het luisteren en het zou heel goed kunnen dat je daarom je eisprong voelt. Als je wilt testen kan dat vanaf het moment dat je eigenlijk ongesteld had moeten worden
bedankt voor jullie info. Voor mij is het allemaal nieuw en ik had zelf ook al beetje gedacht dat het de eisprong was. Dus we wachten gewoon rustig af. We hebben 2 juli, 4 juli, 6 en 7 juli geklust. Heeft het zin om na de eisprong ook nog fanatiek bezig te gaan om zwanger te worden of kan de bevruchting alleen plaats vinden in de dagen voor de eisprong? petra, ik zie dat jij al met verlof bent. Gaat alles goed? Spannend allemaal hoor. Is het je eerste? xx
Bij mij nog steeds niets... Verwacht het pas morgen ofzo, had ook een latere eisprong, 2 dgn ofzo. Klussen hebben we wel gedaan dus wie weet! Al wel zeurend gevoel in onderbuik, alsof ik ongi moet wordn, terwijl ik ALTIJD pas op de dag dat ik ongi Moet worden pijn heb. We wachten af
hoi ellen Ben je in de eerste ronde? Ik moet zeggen dat ik nu wel eruit ben dat ik mijn eisprong heb gehad gisteren, maar ik heb dat gevoel nu nog steeds, ik heb nog niemand gehoord die dat meerdere dagen had, maar ja uitzonderingen moeten er ook zijn. Ik hoop voor je op positief resultaat, wanneer ga je testen? x
Gister gedaan, negatief. Ik heb ook altijd meerdere dagen last hoor van mijn ei. Het begon vorige week woensdag en zaterdag was het pas over... Ik hou jullie op de hoogte. Mocht het er vrijdag nog niet zijn dan ga ik weer testen.
hoi Anja, voor mij is het inderdaad de eerste en deze weken wordt het echt spannend al is dat het volgens mij vanaf het begin tot het eind , eerst de spanning of je zwanger bent, dan de 12 weken grens etc. Als ik jou was zou ik nog lekker klussen wanneer je er zin in hebt want voor hetzelfde geld heb je voor het eerst een lange cyclus. heel veel succes en ik hoop dat het je snel gaat lukken en kijk lekker op het forum rond ik heb er echt heel veel aan gehad.
Nou Anja hier zijn de duivels gekomen, weer 8 testen lichter...hahaha als dat elke keer zo moet ben ik zo arm denk ik