Hallo dames, Ik ben nu 7.2 weken zwanger. Vorige week een vroege echo gehad en hebben daar een mooi vruchtje gezien en een kloppend hartje. Behalve misselijkheid en enorm zere borsten heb ik so far weinig klachten, tot vanmiddag. Sinds vanmiddag heb ik een enorm zeurende pijn in mijn linker onderrug wat doortrekt naar mijn onderbuik (ook links) en af en toe een steek in mijn bovenbeen. Zou dit iets te maken kunnen hebben met mijn darmen oid? Ik zat de afgelopen dagen behoorlijk verstopt en heb wellicht iets te hard 'mijn best gedaan' op het toilet (excuses voor de details). Wat zou dit kunnen betekenen?
Zou kunnen, ik had zelf bij mijn eerste zwangerschap in het begin veel last van mijn onderrug je lichaam verandert toch. Als je het niet vertrouwd zou ik morgen gewoon even je huisarts en of een verloskundige bellen.
Heb je ook pijn in je linkerbil? Bij mij waren deze klachten Ischias. Ging na een week of tien weer over.
Niet specifiek in mijn bil geloof ik, maar het doet zo'n pijn dat ik het lastig vind te benoemen waar het nou precies zit. Voor zover ik het nu kan voelen is het echt in mijn linkerzij/onderrug en straalt het nu uit naar mijn lies en schaambeen. Lig er de hele nacht al wakker van, maak me echt een beetje zorgen naast dat de pijn zo vreselijk zeurderig is