7 weken zwanger en minder zwangerschapsverschijnselen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Alexandraaa, 21 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alexandraaa

Alexandraaa Nieuw lid

21 dec 2016
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi iedereen,

Ik ben een van de gelukkige :) 7 weken zwanger..:):)
    Maar enkele dagen geleden werd ik plots met sterke krampen wakker ( 1 malig) maar nu zijn mn borsten niet meer zo gespannen als voordien. Eerst leken ze wel te klappen.. Ze zijn nog wel gevoelig hoor.. ze jeuken ook een beetje. Heeft iemand hier ervaring mee?

2. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Je borsten zijn elke x Anders. Aan het begin werd ik daar ook heel onzeker van, want heb hiervoor een miskraam gehad en daar bleven ze wel pijnlijk en strak en is toen mis gegaan! En bij deze zwangerschap was t elke x weer anders, dus is niks om je zorgen over te maken, zolang je geen bloed verliest!

3. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.069
    17.023
    113
    Op het begin gaan kwaaltjes echt af en aan! Is geen reden tot zorgen :)

4. Irene1986

Irene1986 Actief lid

28 nov 2016
    473
    1
    18
    Ja hier hetzelfde, In het begin ontzettend last van mijn borsten. Dat was ook het enige, zelfs dat is nu weg. Ik heb vandaag mijn eerste echo dus hopelijk kunnen we dan zien dat verder alles goed is.

5. yesbaby

yesbaby Lid

11 nov 2016
    95
    168
    33
    NULL
    NULL
    Ik ben nu 8 weken zwanger en ik heb precies hetzelfde. In het begin menstruatiekrampen, hele pijnlijke borsten. De krampen zijn nu sinds week 5/6 weg en m'n borsten zijn dan wel pijnlijk, dan weer niet. Gevoelig blijven ze wel. Toen begon de misselijkheid. Rond week 7 heeeeeel erg. Tot overgeven aan toe. Nu weer niks anders dan simpelweg geen trek in bepaald voedsel. En sinds eergister is m'n rug pijn gaan doen. Het zal er allemaal wel bij horen denk ik. Al maakt het mij ook onzeker als iets weer afneemt... maarja, helaas als het fout gaat, gaat het fout. Kunnen we weinig aan doen. Ik heb mezelf nu voorgenomen gewoon positief te blijven. Ik heb zelf 4x bloedverlies gehad en dacht dat het over was. Toch heb ik weken erna 2x het hartje zien kloppen. Haal adem en probeer te genieten.:)

6. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij kwamen de kwaaltjes ook op en af!

7. sophia89

sophia89 Fanatiek lid

27 jul 2012
    1.574
    291
    83
    Vrouw
    Hier komen en gaan de kwalen nog steeds... en ben morgen 15 weken. Hoeft niks te zeggen over t verloop van je zwangerschap

8. Mama2017

Mama2017 Actief lid

30 nov 2016
    409
    109
    43
    Vrouw
    Hier ook op en af. Voor Nod hele pijnlijke borsten en vanaf toen tot aan een week na nod menstruatie krampen... Daarna niks meer..... Ik dacht ojee... Maar toen met vlagen weer last van mn borsten. Vanaf vanochtend vlagen misselijkheid en hoofpijn. Heel raar!

9. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Ook hier vliegen de kwalen net zoals de hormonen op en neer.

10. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Blij dit te lezen, want heb dus ook op en af symptomen. Enige wat continu blijft is de enorme moeheid!

11. Moess

Moess Niet meer actief

Ik zit ook de hele dag in mn borsten te prikken.. want dan voel ik niks. Als ik in de nacht wakker wordt zijn ze enorm pijnlijk en in de ochtdnd voel ik ineens niks meer.. her komt wel steeds even terug dus het zal er wel bijhoren..

12. sara82

sara82 Lid

15 jul 2014
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik ook tijdens mijn eerste zwangerschap. Het resultaat is inmiddels 14 maanden oud. Ik maakte mezelf ook helemaal gek hoor. Maar wees blij dat ze (even) wat minder pijn doen joh, dan is de ergste groeispurt er misschien af...! (Als ze in dat eerste weken-tempo door zouden groeien zouden ze na 9 maanden tot je knieën komen, haha!)

13. dezelfde

dezelfde Actief lid

25 aug 2014
    112
    0
    16
    Ik heb dat ook. En ook met reuk: gisteren vond ik iets ontzettend stinken en vandaag heb ik opeens nergens meer last van. Zou dat ook normaal zijn?

Deel Deze Pagina