Ik ben nu 35,5 week zwanger van de derde nadat ik een negatief advies heb gehad bij de tweede keizersnede vanwege een te dunne baarmoederwand. Deze zwangerschap was dus ook totaal onverwachts. Ik heb nu alleen onwijs veel harde buiken al de hele dag. Ongeveer 3/4 per uur. Hoe negatief ze eerst over een volgende zwangerschap waren, zo laconiek zijn ze nu voor mijn gevoel. Ik heb vanmiddag gebeld maar Als ik bel ze zeggen dat ik me pas druk hoef te maken als ik ze nog regelmatiger krijg en weg moet puffen. Maar omdat ik nog nooit weeen heb gehad vind ik het zo lastig inschatten wanneer het dan TE is Heeft er toevallig nog iemand ervaring met een te dunne baarmoederwand na een keizersnede?
Ik heb bij ons tweede kindje een spoedkeizersnede gekregen. tijdens de derde zwangerschap ontdekten ze tijdens een echo dat het litteken op ene hoek heel erg dun was. Ik heb bij alle zwangerschappen heel veel harde buiken gehad. Dit heeft nooit voor problemen gezorgd. ik mocht thuis geen weeen krijgen en moest bij minimaal buikpijn of weeen gelijk contact opnemen met het ziekenhuis. wel mocht ik normaal bevallen en zou met 38 weken worden opgenomen en ingeleid. het beleid was wel dat er zeer laagdrempelig een keizersnede zou worden gedaan als ze ook maar iets zouden twijfelen bij de bevalling.