Echo 15 weken

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Jacobien, 9 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Tjee, wat een geweldige website is dit toch. Ik heb deze vraag ook bij het draadje echo's geplaatst en weet niet helemaal zeker of ik de vraag ook hier mag stellen. Maar goed, ik probeer het gewoon.

Want het zou toch wel geweldig zijn als een professioneel oog naar de echo van onze beeb van ruim 15 weken wil kijken. De arts had namelijk geen tijd om iets te zeggen over het geslacht. Maar ik ben reuze benieuwd. Ik vind het lastig om er iets van te maken en vraag daarom jullie mening. Is het een jongen of een meisje. Of is het gewoon nog niet te zien.

De echo is te vinden in het menu, onder fotoalbum bij de echo's. Mijn naam, Jacobien, staat er bij.

Heel veel dank,

groetjes Jacobien

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Tja Jacobien,

je zou zeggen een meisje, maar ik vind het beeld te onduidelijk om er zeker over te kunnen zijn. Het is nog vroeg in de zwangerschap om het vrij zeker te kunnen stellen en een stilstaand beeld is altijd moeilijker te interpreteren. Dus toch nog even geduld. Wellicht meer duidelijkheid als je een 20weken echo laat maken. Met een beetje geluk wil de echoscopiste nog eens goed kijken.

Groetjes Brigitte

3. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hoi Brigitte,

nog bedankt voor je snelle antwoord. Over 2 weken heb ik de uitslag van de vruchtwaterpunctie binnen. Dan weten we ook zeker of het een J /M is. Ik laat het je nog wel weten.

groetjes Jacobien

4. Jacobien

Jacobien Actief lid

8 apr 2008
    378
    0
    0
    Hoi Brigitte,

vandaag een goede uitslag van de vruchtwaterpunctie gehad. Wat een heerlijk nieuws! En nu weten we ook dat we een dochter krijgen! Dat was dus inderdaad op de echo te zien.

Groetjes Jacobien

Deel Deze Pagina