Goedemorgen dames, 2 maanden geleden heb ik een bbz gehad. Verschrikkelijk was dat. We hebben mijn eerste menstruatie afgewacht die netjes na 4 weken kwam. En zijn nu dus in ronde 1, vanochtend mijn testje gedaan en nu zie ik dit!!!!! Dit is toch gewoon positief? Wat een rottesten van de action zeg, dat scherm weerkaatst het licht. Ik ben alleen zooooo onzeker nu, ben zo bang dat het weer zo is.
Mijn bbz operatie was op een vrijdag, toen werd ik na precies 4 weken ongesteld. Ook op een vrijdag dus. Nu zou ik gisteren toch ongesteld moeten zijn geworden? Míjn cyclus voor mijn bbz schommelde tussen de 28 en 31 dagen..
Ja, dan zit je nu wel op nod als het goed is. Dan is dit een mooie test. Kv 2v5 kan eventueel duidelijker uitslaan als je het zeker wil weten. Ik zeg wel alvast gefeliciteerd
Die van kv heb ik normaal gesproken ook liever. Heb nog 1 test van de action liggen, die ga ik morgen nog even doen. In het echt is de test ook wel duidelijker dan op de foto. Nu zal ik maandag mijn gynaecoloog bellen, moest ik gelijk doen zodra ik positief testen zodat ze kunnen zien of het op de juiste plek zit.
Ik zie een positieve test en ik kan me je angst zo goed voor de geest halen. Ik heb twee keer een bbz gehad helaas. krijg je wel extra vroege controles als je zwanger bent? Voor nu duim ik echt super hard dat de testen gaan oplopen en dat je een prachtige zwangerschap mag hebben
Daar ben ik dus zo bang voor, dat het weer een bbz is. Lijk nu ook van alles te voelen bij mijn linker goede eileider, maar ik kan mezelf ook gek maken natuurlijk. Eerst maar de echo afwachten, ik verwacht dat ik.binnen nu en andeehalve week mag komen voor een echo, zo is mij verteld. Dan zien ze in ieder geval of er iets in mijn baarmoeder groeit, hoop het zo!
Ik begrijp het meid maar hu moed. Dat het mij is gebeurt wil niet zeggen dat het jou ook gebeurt. Ik duim me simpel voor je in ieder geval
Wat een mooie test. Gefeliciteerd. Snap je angst maar Al te goed. Heb zelf in januari 2014 een bbz gehad en linker eileider verwijderd. Daarna snel weer zwanger en door vroege echo's wisten we al vrij snel dat het op de goede plek zat. Inmiddels is onze zoon 21 maanden en ben ik 22 weken zwanger van onze tweede zoon. Dus hoe moeilijk ook probeer positief te denken. De kans dat het goed zit is vele malen groter dan dat het fout zit. Mijn duimen draaien voor je! Heel veel succes. Spannende tijd!
gefeliciteerd! maandag je gyn bellen dat ze je er tussrn proppen voor t geval t druk word met de sint dagen
Gefeliciteerd! Logisch dat je er bang voor bent. Het lijkt me vreselijk om mee te maken. Ik duim op een super zwangerschap!