Hoi dames Vandaag ben ik 7 weken zwanger.. het valt me alleen op dat ik best vergeetachtig ben...het zijn simpele dingetjes zoals het innemen van multivitames ik weet echt niet meer of ik het nou heb ingenomen of niet.. Of met boodschappen doen de helft vergeten. Het verwisselen van de broodtrommels en drinkflesjes van de 2 smurfen die ik heb. Me sleutels in de vriezer neerleggen!! Enzv.. ik heb hier bij de eerste 2 zwangerschappen totaal geen last van gehad.. ik zou ook niet weten of het überhaupt wel een kwaal kan zijn. Hebben hier meer dames last van?
Hoi meis, gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik weet dat vergeetachtigheid wel een kwaaltje is tijdens een zwangerschap maar ik dacht iets later in de zwangerschap. Het zou dus best de zwangerschap te maken kunnne hebben omdat je lichaam intensief bezig is. Ikzelf herken het gelukkig nog niet.
Wel herkenbaar haha. Alleen ik leg niet de sleutels in de vriezer. Ik had vandaag bijvoorbeeld wel dat ik de oplader van mijn laptop wilde pakken en ipv dat ik die pakte wilde ik het licht aan doen in de woonkamer, terwijl dat dus echt totaal niet nodig was!
Ja vind t echt zo raar.. Of iets te eten bestellen en dan niet meer op t woord komen wat je wil bestellen.. hahah akward
Ook dat is heel herkenbaar! Soms weet ik het desbetreffende woord echt niet meer en als mijn vriend er dan toevallig bij is kijk ik hem aan en maakt hij de zin maar af. haha ik kan er wel steeds om lachen. Dan denk ik '' oh daar gaan we weer'' Ik had van de week ook dat ik het vlees uit de vriezer wilde halen en ipv dat ik dat deed pakte ik maar gewoon een ijsje.
Het gaat vanzelf wel weer een keer over. Ik ben nu 13 weken. Maar had dit ook al heel vroeg hoor. Jij 7 weken heh? Al last van misselijkheid en zo? Ik zie de toilet nog regelmatig van dichtbij .
Oowhh vervelend die misselijkheid.. ik hang gelukkig niet boven de pot! Maar goed als we dit al zo vroeg in de zwangerschap hebben.. hoe moet t dan als we nog verder zijn...
Ja heel vervelend, heel apart ook (bijna) elke avond stipt om half 10 bezoek ik het toilet. Gelukkig geef jij nog niet over! Meestal is dat tot de 16 week, is mij tenminste vertelt ik ben benieuwd of het dan ook ophoud. Verder heb je geen last van vermoeidheid of zo?
He wat raar joh op het zelfde tijdstip.. ze zeggen idd dat het na 3 maanden wel afneemt.. Nee ik geef gelukkig niet over... vind t zo verschrikkelijk overgeven.. lijkt dan net of ik dood ga.. hahahahaha ben echt een mietje daarin Ja vermoeidheid is wel erg aanwezig hoor.. ik sta elke ochtend op alsof ik de avond ervoor flink gezopen heb verder valt t wel mee met de kwaaltjes af en toe last van hoofdpijn.. jij verder nog ergens last van?
Haha echt vergeetachtig valt hier nog mee maar niet op het woord kunnen komen is wel erg herkenbaar! Of iets zeggen maar totaal iets anders willen zeggen.
Vanaf het begin gehad en heb het nog steeds. Vaak dat ik iets wil pakken maar ik weet niet wat, ik weet niet meer wat ik wilde zeggen (midden in een zin).. laatst zelfs vergeten dat ik aardappelen op had gezet, dus heb ze met pan en al weg kunnen gooien!
Vanaf het begin gehad en heb het nog steeds. Vaak dat ik iets wil pakken maar ik weet niet wat, ik weet niet meer wat ik wilde zeggen (midden in een zin).. laatst zelfs vergeten dat ik aardappelen op had gezet, dus heb ze met pan en al weg kunnen gooien!
Hier ook lekker herkenbaar. Jas vergeten en dan buiten er achter komen dat die nog in de speelhal over de stoel hangt. Niet uit me woorden kunnen komen. Gewoon Harrie in de warrie tot frustratie er aan toe. Manlief momenteel ook zielig want er komt ook nog is bij dat ik door die hormonen nu al als een opperb*tch uit de hoek kan komen. Gelukkig heb ik het zelf dan door en kan ik nog wel sorry zeggen.
Ja heel raar, het is ook niet dat ik van te voren op de klok kijk van '' oh nou zometeen zal ik wel naar de wc moeten'' Ik vind het wel heel erg opluchten dat hele misselijkheids gevoel is dan in 1 klap weg! Ik vind die vermoeidheid heel erg op Pfeiffer lijken, ik had bij 8 weken echt het gevoel alsof ik niet eens van de bank kon komen. Haha, ja zo kan je het ook omschrijven, als een ontzettende lange kater. Hoofdpijn valt tot nu toe erg mee, wel vervelend dat jij dat dan soms hebt. - een coldpack kan helpen tegen de hoofdpijn- Ook dat is dan extra vermoeiend. Verder heb ik geloof ik nergens last van. Ja trouwens jawel een ontzettende verstopte neus ben zelfs bij de kno arts geweest, die schrok ook haha.