Hoi! even een vraagje.. Ik ben vandaag 8/9dpo en had een licht positieve test in handen. Alleen ik ben zo extreem misselijk dat ik eigenlijk niet veel kan. Dus ik heb de verloskundige gebeld of ik de medicatie in mocht nemen als het echt nodig was van mijn vorige zwangerschap. Toen vertelde ze mij dat ze me niet op stang wilde jagen maar als je zo vroeg al zo misselijk bent dat dit zou kunnen wijzen op een meerlingzwangerschap. Zijn er vrouwen met meerlingen die dit herkennen?
Ik heb geen meerlingzwangerschap gehad maar wel al vrij vroeg al last gehad van HG. Volgens mij hoeft het niet direct een tweeling te zijn.
Ja ik herken het. Ik was met vlagen kotsmisselijk en werd onpasselijk van bepaalde geuren (vooral bij het bakken van vlees) al voordat ik volgens mij op 8 a 9 dpo heel licht testte. En ik heb een tweeling.
2x zwanger geweest en 2x al vanaf week 3 24/7 misselijk. 1x een tweeling zwangerschap, de andere zwangerschap gewoon een eenling. Zegt dus niet zoveel.
Ik herken het niet. Heb ook een tweeling en ben nooit misselijk geweest de hele zwangerschap. Alleen als ik niet op tijd iets at.
Ik.had t bij zwangerschap nr1 en was maar echt 1 kindje. Kon alleen maar stil op bed liggen met crackers en zetpillen of van ellende op de koude badkamervloer. Al voordat ik daadwerkelijk positief testte was ik vreselijk beroerd. Ook flink afgevallen eerste trimester. Zegt eigenlijk niets.
Bij mijn 1e pas misselijk vanaf week 7. Nu deze zwangerschap al vreselijk beroerd vanaf 8 dpo. Heb pas 14 dpo getest gewoon omdat ik het echt 100% zeker wist. Ook wel even aan een tweeling zwangerschap gedacht. Maar dit is er echt maar 1.
Hier helemaal niet misselijk geweest bij tweeling zwangerschap.. Wel echt extreem moe en meteen grotere en heel pijnlijke borsten. Ook had ik meteen het gevoel het zijn er 2. Bij de eenling zwangerschap daarna wel heel erg misselijk ook al zo snel dat ik medicatie moest.. Dus ik dacht misschien een meisje maar nee hoor zegt allemaal niks