Hou meiden, Je hoort natuurlijk alle verhalen van vrouwen die augurken met slagroom eten Daar heb ik geen last van, gelukkig Maar ook deze keer heb ik ineens trek in andere dingen. Zo eet ik nu ineens zakken koude, rauwe geschrapte worteltjes Niet echt dingen die ik niet meer lust, al had ik dat de andere keren wel en zijn sommige blijven hangen. Zo lust ik nog steeds geen mosselen en kaasfondue meer en ging ik over mijn nek van kruidenboter Mijn vraag dus, hebben jullie nu ineens gekke of andere dingen die je gewoon moet eten??
Ik heb het in fases. Dan heb ik ineens weken lang ergens trek in en daarna niet meer. Niet echt iets wat is blijven hangen of iets wat ik nu echt heel erg vies vind. Eet gewoon alles hahaha! Enige is dat ik van bepaalde dingen, die ik heel erg lekker vind, maagzuur krijg. Zoals chocolade. Daar kon je me voor de zwangerschap wakker voor maken, maar momenteel niet want dan blijf ik de hele dar rennies eten.
Klinkt bekend ik heb een heel andere smaak gekregen sinds het begin al eerst At ik veel pindakaas op brood moet er niet meer aan denken , loempia's vond ik ook heerlijk en krijg ik ook niet meer weg, en wat ik nu echt lekker vind geen id ben er neutraal in ik eet goed maar dat ik het nou lekker vind nee
Voor mijn zwangerschap kon ik elke dag wel chips eten, nu vind ik het totaal niet lekker meer en kan ik op eens de hele dag door wel chocolade eten!
DROP!! eerst was mijn man de enige die de droppot het liefst naast zich had staan, maar ik trek die pot nu lekker op m'n eigen schoot. JAMMIE! Helaas niet zo gezond en goed voor het kindje en dus maar geen drop mee gekocht ... Oja, en kaas! Daar hield ik altijd wel van, maar nu nog meer! Tosti, beschuit met een plakje, rond 4 uur een blokje en het liefst over het eten (niet over alles hoor). En eerst was ik dol op spinazie a-la-creme. Maar nu niet meer.. jammer, want ik genoot er altijd zo van. En het is zo gezond! Nu eet ik liever gewone spinazie met appelmoes
8,5 jaar vegetarier. Maar ik MOEST en ZOU die kip en spareribs eten, ookal had ik geen idee meer hoe het smaakte. Ik had er zo'n zin in! Heb maar toegegeven, het zal wel een reden hebben dat je er zin in hebt
Ik heb een tijdje enorme trek gehad in raspatat met mcdonalds mayonnaise, terwijl ik normaal helemaal niet van patat houd. Maar het gaat met vlagen idd. Eerst lustte ik geen chocolade meer (dat is nu helaas allang over), daarna heb ik een aardbeien-craving gehad en nu is het melk met een schepje nesquick. Heerlijk, er gaat zo twee liter van doorheen op een dag. De melk is hier niet aan te slepen
Eerst waren het saucijzenbroodjes, daarna een fase van boterham met leverworst, toen aardbeien, nu pannekoeken hmmm. Melk vond ik sowieso al lekker, maar is tijdens de zwangerschap niet aan te slepen, een hele tree melk gaat er in 1 week doorheen. Ohja en laten we het maar niet over frieten hebben. Heb niet voor niks zo'n dikke billen gekregen
Soep! Ik had echt een verschrikkelijke hekel aan soep, want alleen soep vult me niet, maar als voorgerecht is het weer te vullend en krijg ik het hoofdgerecht niet meer op. Nu stuur ik vriendlief regelmatig naar de supermarkt voor nieuwe pakjes. Beetje z'n eigen schuld, want hij neemt elke keer maar 1 pakje mee, in plaats van dat ie een voorraadje inslaat..
Ik heb nooit kaas gelust. Vond het vreselijk vies en at niks waar kaas op zat of gezeten had. Sinds ik zwanger ben zijn de kaasblokken niet aan te slepen! Benieuwd of dat na mijn zwangerschap nog zo is of dat ik het dan niet meer lust