Goede symptomen, morgen testen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door lvp, 15 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Pfff ik moet even mijn ei kwijt hoor. Mijn man lacht me uit om alle kwaaltjes die ik heb dus ik zal me maar stil houden totdat blijkt dat ik evt zwanger ben. Kan ik dan iig zeggen: zie je wel, ik zei het toch :p

Ik heb iig mijn eisprong gevoeld en heb meer dan een week voor én na de eisprong geklust. Dat zit dus goed.

Anders dan anders heb ik heel weinig witte afscheiding gehad. Ook ben ik af en toe erg onredelijk en emotioneel. Dat is niets voor mij. Ben erg rustig en nuchter van mezelf, maar ik ben de afgelopen dagen toch een paar keer erg onredelijk "geflipt" tegen mijn man owwww haha de ziel 8) Nou hij kent me langer dan vandaag dus ach ;)

Vorige maand was ik op dag 25 ongesteld, terwijl mijn cyclus normaal een dag of 28/29/30 is. Vandaag is dag 28 en ben nog niet ongi. Heb wel buikkrampjes en last van mn darmen. Ook heb ik de afgelopen week af en toe vlagen van misselijkheid. Dat past ook niet bij mij want ik mag normaal graag wat lekkers eten of drinken. Nu dacht ik soms: nu ff niet. Niets voor mij!

Ik realiseer me dat elke maand hopen op het grote wonder bijna automatisch met zich meebrengt dat je symptomen in je hoofd haald. Het is volgens mij heel normaal. En eigenlijk vind ik het helemaal niet erg. Volgens mij is juist dit het wat je altijd op de been houd, maand in maand uit. Want had je meteen na je ei het idee: nee ik voel het al, het is niet gelukt, dan duren de weken toch wel erg lang, en waar haal je dan de kracht weg om steeds maar weer door te gaan.

Ik ga dus lekker mee in de symptomen. Er steeds maar vanuit gaand dat het "deze keer écht" voortekenen van een zwangerschap zijn. Ook nu ben ik in volle overtuiging :) Morgen dag 29. Ik zou kunnen testen. Ik weet alleen niet of ik durf, je zal zien (wet van Murphy) dat ik na het doen van de test negatief test en a-la-minuut ongesteld word! :$

Moest ff dit verhaal kwijt. Mijn man weet ook dat ik er vol van zit. Maar ja, hij blijft een man net zoals de meesten: hij wil heeeeel graag (weer) papa worden, maar dat gedoe om de ei en ovulatie en de NOD dat hoeft voor hem dan net weer niet 8)

Meiden, bedankt voor het lezen. Duimen jullie voor me? xxx Linda

2. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim voor je! :D

3. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    duim duim duim:D

4. linda221

linda221 Fanatiek lid

5 jun 2007
    3.274
    0
    0
    apothekersassistente
    beverwijk
    hoi linda, ik heb precies dezelfde symptomen als jij...denk soms ook dat t tussen me oren zit, maar ja ik moet nog n week wachten...succes!

5. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hai iedereen, bedankt voor jullie replies en duimen :D

@linda: Ik hoop dat het niet tussen je oren zit en je over een dag of 7 kunt vertellen dat je alles hebt gevoeld :D Nog ff geduld hebben.

6. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Nog even een stomme vraag van mijn kant: ik had op 19.10.09 één puntje bloedverlies. Was echt heel weinig, maar ik heb dit wel geteld als de eerste dag van de menstratie. Op 20.10.09 was het iets meer bloedverlies, twee hele lichte dotjes. Op 21.10.09 brak de menstruatie door zoals ik het gewend ben. Toch heb ik dag 19.10.09 als mijn eerste dag van de laatste menstruatie gerekend. Is dat wel juist? Of moet ik van de volledige doorbraak uitgaan?

Ik ben nu nog steeds niet ongi maar heb wel kramp, vandaar mijn twijfel, Misschien dat ik ten onrechte 2 dagen eerder heb gerekend?

7. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    En heb je al een test gedaan?

8. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hoi Sanka! Nee nog niet getest. Ik vraag me nl af of vandaag echt dag 29 was of dat dat morgen of overmorgen pas is. Mijn eerste dag van de laatste menstruatie was nl een beetje vaag. Ik probeer tot woensdag of donderdag te wachten met een test, maar of dat lukt...;)

9. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    spannend meid..En wat knap dat je zo veel geduld hebt met testen...ik was allang 3 testen verder volgens mij haha...Veel succes aan de symptomen te zien lijk je echt wel zwanger maar ja schijn zwanger kan ook nog altijd bij mij zat het iedere maand tussen de oren haha maar wel leuk

10. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hey mamabeer :) nouuuu over dat geduld hebben... ik heb op dag 18 van mn cyclys al een ovu-test gedaan (had ergens de bel horen luiden dat je zo al vroeg een zwangerschap kon zien - dom dom dom) en zo rond dag 24 ook een zw-test er tegenaan gegooid. HAHA

Waarom ik nu ineens het geduld wel heb weet ik niet. Mn symptomen zijn nog steeds vaag. Veel vlagen van misselijkheid en heb ook opgezette aderen in mn borsten zag ik. Ff afwachten dus nog! Ik kreeg net iig antwoord van iemand dat ik mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie wel terecht de 19e van oktoboer heb gebruikt. Dus vandaag is wel dag 29 van mn cyclus. Tot nu toe is alles dus positief! Nu de test nog :D

11. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik duim heel erg hard voor je. Heel veel succes nog even met wachten.

12. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Dank je Narcisje! Hopen dat er morgenvroeg nog niets is doorgebroken. Het zou dag 30 zijn terwijl ik nog nooit een cylcus langer dan 31 dagen heb gehad. Spannend!

13. Zeemeermin

Zeemeermin Actief lid

12 nov 2009
    328
    0
    16
    thuis blijf moeder ;)
    Vlaardingen
    Goeie morgen meiden

ik voeg me even toe!! ben zo benieuwd :D
    ik heb mijn nod de 25 en heb mijn ei gehad op 10 november (mijn verjaardag:p) zal leuk cadeau zijn toch? nu heb ik sinds een dag of 2 last van een drukkend gevoel in mijn onderbuik (als je wat drukt bij het plassen is het zeer voelbaar) en blijft ook heel de tijd aanwezig. alsof je ongie gaat worden maar dan heel lafjes ;) ook werd ik kotsmisselijk wakker, wat gelukkig weer wegzakte! geen last van de borsten terwijl ik dat atijd had voor de menstruatie.. vind maar raar
    laat je het wel weten als je een test heb gedaan Linda?
    (duim duim duim voor iedereen!!!) hihi

gr Zeemeermin

14. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

`

En En En ... heb je al getest?

15. narcisje80

narcisje80 Actief lid

22 okt 2009
    498
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog alles goed? ivp? Ik duim nog steeds.

16. mamabeer

mamabeer VIP lid

28 mrt 2007
    6.229
    0
    36
    mama
    thuis
    kun je niet al testen zelfs ik word ongeduldig hahah:D

17. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Hey iedereen!!! Wat leuk om jullie reacties hier te lezen. Ik was vandaag werken dus kan nu pas weer hier op het forum. Ik ben bang dat ik jullie nog even 1 nachtje in spanning moet houden :D Ga morgenvroeg pas (EIN-DE-LIJK) testen. Ik zit nl nog een beetje met die stomme cyclus van vorige maand. Ik ben zo bang dat ik 2 dagen te vroeg ben en dat vandaag mijn 28e dag is.

Ik heb iig wel wat irriterend gevoel in de regio waar de baarmoeder zit. Daar heb ik normaal nooit last van als ik ongi moet worden. Ook heb ik opgezette aderen in mn borsten en ben af en nog steeds af en toe wat misselijk. Totaal geen tekenen van ongesteldheid. Stom he, ik heb al 3 keer een test gedaan in de afgelopen 2 weken, maar nu kan het en nu durf ik niet uit angst dat het negatief is. Ik heb nl een kruidvat test in huis en ik hoor hier wel eens dat het soms vals negatief is. Ik heb iig met mn hubbie afgesproken om morgenvroeg met urine te testen. Ook hem heb ik al voorbereid op dat de test ook vals negatief kan aangeven en dat dat niets hoeft te betekenen hahaha Owwww pffff ik kan de spanning bijna niet meer aan. Nog 1 nachtje! Ik laat het hier morgen meteen weten! Superfijn dat jullie zo meeleven, dank jullie wel!!!!

18. Monieqje

Monieqje Bekend lid

12 feb 2008
    883
    0
    0
    en en en ivp???? :D al getest?? Heb net alles gelezen maar ben nu wel heel nieuwsgierig. Mijn duimen op volle toeren voor je!

19. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    :( Net getest... Negatief! Maar...nog steeds niet ongesteld.
    Nog maar weer een dagje wachten dus :$

Mn urine is erg donker van kleur (en ik drink volgens mij genoeg), het ruikt vies en heb vandaag maar een t-shirt aangetrokken. Ik heb het zo warm... ik had dat met mn eerste zwangerschap ook. Nou ja, nog ff wachten dames dus LOL (sorry voor het in spanning houden)

Banner zegt 3 dagen overtijd, dit zou ook 1 dag overtijd kunnen zijn, dan zou morgen mijn 30e dag zijn. Ben benieuwd of er alsnog duiveltjes doorbreken. Kan haast niet voor mn gevoel :(

20. lvp

lvp Actief lid

17 okt 2009
    440
    0
    0
    Omdat ik twijfelde aan de KV test ivm alle gekke verhalen hier, heb ik zojuist een ClearBluePlus test gedaan. Wederom negatief. Ik begrijp er niets meer van. Ik ga er dus maar vanuit dat ik uiterlijk zaterdag ongesteld wordt. Zo niet dan zal ik zondag gaan testen. Voorlopig wacht ik maar af. Ik ga er nu maar vanuit dat het echt negatief is.

Deel Deze Pagina