ik zga in het blad kinderen dat er een thuistest uit amerika is die het geslacht laat zien vanaf 6 weekjes zwangerschap. www.rozeofblauwemuisjes.nl wie is er bekend mee,heeft deze al gekocht? zeer nieuwsgierig naar , twijfel om hem te kopen gr yvonne
Ik zal het niet doen kan je beter bij die 25 euro 5 bijleggen voor een geslachtsbepaling met 16 weken Zal die dingen niet vertrouwen
"Wat is de wetenschap achter de test? Urine bevat bepaalde biochemische stoffen uit activiteiten van het lichaam. De specifieke kleurreactie treedt op wanneer de chemische bestanddelen van de test oplossen in de urine en er mee reageren. Hierdoor worden de kleuren geactiveerd die overeenkomen met het specifieke geslacht." Ehm, ja, dikke onzin dus
Is een stuk op tv over geweest was allemaal maar heel vaag en eigenlijk niet te vertrouwen.Ze probeerde het bedrijf te spreken te krijgen en dat ging niet eens omdat het via een andere naam verkocht werd heel raar allemaal.
de test reageert op je zuurtegraad geloof ik en die is met voeding te beinvloeden. zeker weten niet betrouwbaar.
je ken net zo goed een rode kool halen en dat testje uitvoeren werkt het zelfde.(google rode kool test zwangerschap)
Als je deze test idd zou willen doen, zou je gewoon met een rode kool en even googelen 'm zelf kunnen doen voor een euro of 2 dus Maar nee, hij is hardstikke onbetrouwbaar, omdat de test uitgaat van een bepaalde zuurtegraad bij een meid en een andere zuurtegraad bij een jongen. Los van de vraag of dat wetenschappelijk onderbouwd wordt, wisselt de zuurtegraad van je urine vooral door je voeding, dus totaal onbetrouwbaar, deze test. Wel lollig natuurlijk (Maar dan met zelf de rode kool, geen 25 euro+verzendkosten voor zo'n onzintest....
Ik heb dit gedaan en dit is NIET betrouwbaar. De test zei een meisje, maar het is 100% zeker een jongen In de bijsluiter van de test staat ook dat dit puur voor de fun is.
Kon hem voor 5 uro kopen via ebay en gedaan. Was nieuwsgierig. Geeft je geen zekerheid, is puur voor de fun. Bij ons kwam er een meisje als resultaat uit, tja je hebt 50-50 kans. Met de pretecho bleek dat we inderdaad een meisje krijgen...
Uhmn misschien domme vraag hoor maar met 6 weken is het geslacht toch nog niet bepaald? Of zit ik er nu helemaal naast..
Tuurlijk is het geslacht dan allang bepaald! Ligt eraan welk zaadje de race gewonnen heeft Alleen is het nog niet zichtbaar!