Jojo: wat verdrietig sterkte. Hier ook definitief een bbz. Vruchtje zat in de eileider maar is daar waarschijnlijk woensdag uitgegaan (had toen stekende pijn). Nu zit het ergens mijn buikholte/bekken. Moet nu om de dag voor bloedonderzoek en echo om te kijken of HCG afneemt en mijn lichaam het zelf oplost.
He meid! Ik had er al zo'n naar gevoel over: hele hoge Hcg, 7 weken en toch niets te zien... Helaas was dit gevoel dus gegrond. Het is vreselijk om weer afscheid te moeten nemen van je ukkie. Nooit gekend, maar toch zo welkom... Ik hoop dat je snel herstelt van je operatie en dat je alles een plekje kunt geven. Sterkte!!!
volgens hun was het ongeveer 5 weken ze gaan het onderzoeken. dus ik hoor dat over 6 weken dan moet ik terug heb nog best wel veel pijn lichaamlijk geestelijk soms voel ik helemaal niks en dan moet ik weer huilen en zeker als ik er aan denk. meiden bedankt voor jullie steun. gr jojo29
nou meid jij ook sterkte en hopelijk hoef je geen operatie en gaat het vanzelf maar hoe dan ook het blijft pijnlijk het is voor jou denk ik ook een raar idee dat het nu ergens rond dwaalt in je buikholte of bekken. gr jojo29
Hey meiden, beiden dus toch een bbz! Wat naar! Sterkte verder en hopelijk gaat het de volgende keer wel goed allemaal!
Heel veel sterkte meid. Ik had zoveel hoop voor je dat het positief mocht uitdraaien. Ik denk aan je en hoop dat je snel terug een lichtpuntje mag zien in deze duistere dagen