Sinds vandaag kan ik testen. Heb het vanmorgen nog niet gedaan, maar al wel een paar dagen last van mijn borsten. Ik heb net ook ontdekt dat als ik iets in mijn borsten knijp er wit spul uitkomt. Kan iemand mij vertellen wat dit is? Ik heb daarna ook maar ff een testje gedaan, maar negatief Heeft iemand hier ook ervaring mee? Groetjes Ingrid
geen idee wat het zou kunnen zijn! maar waarom knijp je dan ook in je borsten tot er wat uitkomt? als je zwanger zou zijn worden de melkklieren zowiezo pas over een paar weken aangemaakt,dus dat kan het niet zijn. anders even contact opnemen met de huisarts
Dat was eigenlijk meer voor de lol, maar ik wilde weten of het ook iets daarmee te maken kon hebben. Ik heb zoiets namelijk nog nooit meegemaakt! Groetjes!
hey lady ingrid, dat met die borsten had ik ook! een paar weken terug de eerste x. ben naar de HA geweest. hij zei dat veel vrouwen dit hebben voordat ze ongi worden. zelf heb ik dat nooit gehad. nu ben ik 4 dagen overtijd, dusss wie weet...zaterdag testen we. x
Oeh spannend! Waarschijnlijk is het voor mij geen goed nieuws. Begin steeds meer kramp te krijgen en zelfs bruin/rode afscheiding. Dus laat de duivels nu maar komen!
oh dammit wat jammer meis! ach we zien t posi, op naar de volgende ronde dan! hoe lang zijn jullie bezig nu?xxx
Wij zijn nog niet zolang begonnen. Dit is/was ronde 3. In januari gestopt met de pil, maar hoop dat het niet erg lang gaat duren haha. Mevrouw ongeduld Hoelang zijn jullie al bezig?
aha en slikte je voorheen de pil? wij zijn in augustus gestopt met de pil, in de zin van: we kijken wel. nu ist ronde 8 dus ja...wordt wel een keertje tijd
ja meis dat kan ik me voorstellen! maarre er zijn meiden die een klein beetje bloed verliezen en toch zwanger zijn lees ik wel eens...
Misschien is er nog hoop voor me O haha. Maarja, zal toch de tijd moeten nemen om erachter te komen. Zaterdag is zeker nog een eind weg voor jullie of niet?
jah, vooral omdat ik altijd hiervoor allang de test gedaan had... maja...ik ben zelf ook zo ongeduldig als wat met alles in mn leventje hehe, maar dit keer durf ik niet te testen ...weird huh?! mn moeder vertelde me gister dat ze bij mn zussie na 3 weken naar de dokter ging testen en dat er nega uitkwam en een week later ofzo posi... maf of niet? maar zolang ik niet ongi word, geeft dat wel steeds meer zekerheid. maar geloof me...ik heb er al heel veel keren aan zitten denken de afgelopen dagen om er alvast een test tegenaan te gooien en mn verloofde als ie thuiskomt te verrassen.. ik hoop voor je dat je ongi niet doorkomt en de test posi is meissie! zou wel vet zijn, rond sinterklaas dan een hummel. met zn drieeen 2010 in!
Hihi, ja rond de kerst met zijn drietjes zou ontzettend leuk zijn *zucht* Heb je een vrij regelmatige cyclus? Dan heb je steeds meer zekerheid idd als je ongi uitblijft. Maar er zijn ook meiden bij wie de cyclus gewoon zomaar 14 dagen langer is! Ik ben toch blij dat die van mij wel aardig netjes zit, zo op de 28/29 dagen. Let me know wanneer je gaat testen en wat eruit komt. Ik hoop het voor jullie!
ja idd kerst ook al, zou geweldig zijn! jah net als jij heb ik ook ontzettende mazzel, 28-29 dagen!1x in januari 3 weken, heel raar. maar voor de rest heel blij dat t zo lekker regelmatig is! dus jah...feitelijk gezien ben ik zwanger hihi, pfff spannend...morgen hebben we gelukkig een druk dagje (de pa van mn verloofde heeft een receptie omdat ie met pensioen gaat en is de dag erna jarig) dus even afleiding hihi dus die dag vliegt voorbij als t goed is. meis, hou jij me ook op de hoogte, ben ook erg benieuwd naar hoe t jullie vergaat! xxx
Das wel lekker dat je de dag drukjes bezet hebt. Gaan de dagen zomaar om. Ik denk dat ik morgenochtend toch nog even een testje waag als t niet doorzet. Grr... Rot momenten haha! Liefs Ingrid
jazeker, al kan het zijn dat die familie missch wel over koters begint omdat we onlangs verloofd zijn en alleen zijn ouders en zussie t weten. dus morgen weet de fam dit waarsch ook en dan komt de logische vraag, he.. maar we hebben afgesproken dat als we zaterdag posi testen dat mijn ouders, bro en zus en zijn ouders en zus t meteen weten en de rest na 3 maanden.../mits we dat volhouden...-hah denk t niet ja meis hopelijk zet t niet door[-o< ...en heb je morgen posi!ik duim voor je! xxx
he meis ik ga er vandoor, ik duim voor je en hopelijk morgen heb je een posi test in handen! fijne aaf! xxx
Ja, ik heb m al in huis voor het geval dat! Ik hoop voor je dat je ongi lekker uitblijft! We zullen zien wie er het eerst is hihi Liefs Ingrid