Borstvoeding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door SoSweet, 2 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SoSweet

    SoSweet Lid

    9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Hey ladies,

    Even een vraagje, ik ben van plan borstvoeding te gaan geven maar wat wilt nou ik ben al aardig op weg en ik heb nog helemaal geen lek ondekt zeg maar... er komt nog geen melk uit mijn borsten terwijl er bij sommige andere meiden er heel veen uit kan komen maar bij mij is dat dus 0 ,0 betekend dit dat ik helemaal niks aanmaak of wilt het gewoon niet naar buiten komen? Kan dit dus gevolgen hebben voor straks?

    Hebben sommige van jullie hier ook last van?

    thanks,
    SoSweet
     
  2. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Lieve meid,

    Maak je geen zorgen dit zegt helemaal niets! Komt vanzelf op gang NA je bevalling. Alvast een fijne bevalling gewenst!
     
  3. SoSweet

    SoSweet Lid

    9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Thanks! Het is toch heel erg spannend... dus als iets niet gaat zoals je denkt dat het moet gaan ga je toch denken van zou dit niet zo moeten?

    Bedankt!

    liefs
     
  4. paprika

    paprika Fanatiek lid

    29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    hahaha ja die onzekerheid hoort er helemaal bij!
     
  5. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    vsm mama heeft ook druppels om straks je borstvoeding op gang te helpen als het niet zo vlot komt...
     
  6. SoSweet

    SoSweet Lid

    9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    Oh kijk eens aan en kan je dat gewoon bij de drogist halen of moet dat op recept?
     
  7. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Etos, da, trekpleister, kruidvat etc etc....zonder recept....dat jij die lijn van VSM niet kent... => www.vsmpuurmama.nl

    Ik wil als het zover is heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel graag borstvoeding geven, dus ik heb al veel info tot me genomen ;)
     
  8. SoSweet

    SoSweet Lid

    9 nov 2006
    88
    0
    0
    Almere
    OK super bedankt!

    Ik heb het opgeschreven!

    Laten we hopen dat het helemaal niet nodig is natuurlijk!

    thanks
     
  9. Beastie

    Beastie VIP lid

    9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    VSM puur Mama
    Siroop ter ondersteuning
    van de borstvoeding

    Samenstelling:
    Appelsap concentraat, water, Galega officinalis extract, Foeniculum anethum extract, Carvi aetheroleum, Calcarea phosphorica, Sepia officinalis.
    Alcohol 22% vol (één dosering van 2,5 ml siroop verdund in een half glas water geeft een alcoholpercentage van 0,5% v/v).
    VSM Puur Mama siroop ter ondersteuning van de borstvoeding is gemaakt van natuurlijke bestanddelen en kan daarom iets in smaak en kleur variëren. Ook kan troebelheid en neerslag ontstaan. Dit heeft echter geen nadelige invloed op de kwaliteit van dit product

    Toepassing:
    VSM Puur Mama siroop kan worden toegepast ter ondersteuning van de borstvoeding.

    Dosering:
    VSM Puur Mama siroop ter ondersteuning van de borstvoeding is bestemd voor inname via de mond. Goed schudden vóór gebruik. Drie tot maximaal vijf maal daags 2,5 ml siroop met behulp van bijgevoegd maatbekertje innemen. De siroop tenminste een half uur voor of na de maaltijd innemen. De siroop niet direct doorslikken om opname via het mondslijmvlies te bevorderen.
    VSM Puur Mama siroop ter ondersteuning van de borstvoeding is sterk van smaak. De siroop kan daarom desgewenst ook worden verdund in een half of een heel glas water. Dit komt de smaak ten goede. Bij voorkeur niet alles in één keer opdrinken, maar slokje voor slokje om opname via het slijmvlies te bevorderen.
    Het vooraf verdunnen van de gewenste dagdosering in een fles water maakt het innemen gedurende de dag makkelijker en bevordert bovendien de inname van grotere hoeveelheden water. Het is belangrijk dat je als moeder veel drinkt als je borstvoeding geeft.

    Prijs:
    € 13,95
    ;)
     
  10. Anakin

    Anakin VIP lid

    17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Bij mij is er tijdens mijn zwangerschap nog nooit een druppel melk naar buiten gekomen....
    Ik geef Bram borstvoeding en hij groeit als kool! Het zegt dus helemaal niks.

    Wat ik me afvraag (niet aanvallend bedoeld hoor!) is waarom er toch zoveel vrouwen zo onzeker zijn over de borstvoeding, of het wel gaat lukken enzo? Ik geloof dat maar 2% van de vrouwen geen borstvoeding kan geven...
    Ga er gewoon van uit dat het lukt! :D
     
  11. Andrea mv Ryan

    Andrea mv Ryan Fanatiek lid

    31 dec 2006
    1.052
    0
    0
    Groepsleidster kinderopvang
    Noord-Brabant
    Ik heb zowel nu als tijdens mijn 1e zwangerschap geen lekkende borsten gehad. Mijn 1e heb ik een jaar bv gegeven, dus maak je maar geen zorgen!
     
  12. marsja

    marsja Actief lid

    26 mrt 2007
    114
    0
    0
    Ik heb ook geen lekkende borsten gehad en 2x 1 jaar borstvoeding gegeven. Ik had zoveel melk dat de kinderen zich erin verslikte :( Dus gewoon ervanuit gaan dat het goed gaat! En voorzichtig met die borstvoedingbevorderende middeltjes, ik heb begrepen dat ze niet altijd zo onschuldig zijn als wordt gezegd (en niet werken).

    Groetjes, Marsja
     

Deel Deze Pagina