Hallo, 25 November 2008 ben ik, na een zwangerschap van 26 weken, bevallen van mijn dochter Ashley, helaas was ze toen al een weekje (waarschijnlijk) overleden. Ondanks dit grote verdriet blijft onze kinderwens heel sterk, zelfs sterker en daarom hebben we besloten om daar ook weer gelijk voor te gaan. MIjn vraag is alleen wanneer ik nu een zwangerrschapstest kan gaan doen, want we zijn nu 5 weken verder en ik heb nog geen nod gehad en ik heb na de bvalling een kleine week gevloeid. Alvast bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag. mvg sandra
hoi Sandra, wat ontzettend verdrietig om te horen zeg. Je eerste cyclus na een bevalling duurt meestal 6-8 weken. Omdat het vloeien bij jou al snel over was kan je cyclus korter zijn. De eerste cyclus heeft niet altijd een eisprong. Ik kan er dus niet veel over zeggen, je moet afwachten. Je kunt eventueel ovulatietesten doen. De eerste ongesteldheid is vaak heviger dan je gewend bent. Daarna is je cyclus meestal wel weer op het oude ritme terug. Sterkte gewenst! Mirjam