Mijn zoon van zes is best lang enig kind geweest. (Straks 7 jaar.) Nu zoek ik een heel leuk boek om hem een beetje voor te bereiden op het "grote broer" worden. De meeste boeken zijn geschreven voor echt jonge kinderen. Hij is al best wijs, heeft iemand een tip? Natuurlijk gaat hij straks ook mee naar de verloskundige enz. en we praten er al over.
niet dat je veel aan mijn antwoord hebt maar er is wel zo'n boek. Ik was nl. op zoek naar zo'n boek maar dan wel voor kleintjes. Toen zag ik dat boek. Vraag gewoon even bij de boekhandel. Toevallog moet ik morgen een ander boek ophalen. Zal even kijken of het er nog ligt en dan laat ik je het weten hoor.
In mijn klas heb ik 't boek; 'mam, wat heb je in je buik?' gebruikt. Elke maand heeft twee pagina's. Aan de linkerkant wat algemene informatie; hoe groot het kindje is, wat het al kan, enzovoorts. Aan de rechterkant een buik met daarin het baby'tje, zodat je kunt laten zien hoe groot het is. http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... 4005492180 Op bol.com vind je een boel van dit soort boeken.