Kan de cyclus veranderen na een miskraam..?

Discussion in 'Miskraam' started by Denisje, Feb 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Denisje

Denisje Lid

Feb 12, 2009
    25
    0
    0
    hallo allemaal,

ik ben nieuw hier en heb nog niet zoveel ervaring met de site dus er kan zo iets fout gaan, maar goed ik leer het wel. haha

ik heb een dringende vraag.. ik heb op 12 dec 2008 een miskraam gehad toen ik 10 weken zwanger was.. mijn laatste menstruatie daarna was 12 jan 2009.. voor mijn miskraam had ik altijd een cyclus van 28 dagen. afgelopen maandag (gerekend voor mijn miskraam) had ik ongesteld moeten worden maar nu donderdag 3dagen later dus nog niets.. en 2 testen gedaan, allertwee negatief.. wat moet ik hier nou van denken.. ben ik wel zwanger of niet zwanger..? wel vervelend die onzekerheid.. kan iemand mij hier mee helpen..? kan mijn cyclus veranderd zijn of heb ik nog niet genoeg HCG waarde? of wat anders?

groetjes Denise

2. Lonnie26

Lonnie26 Bekend lid

Nov 8, 2007
    598
    0
    16
    office manager die niemand managet
    Eindhoven
    Het zou best kunnen dat je cyclus is veranderd.

Bij mij was dat niet maar mijn miskramen waren allen heel vroeg en bleef ik eigenlijk best wel gelijk.

Ik zou zondag er nog een testje tegenaan gooien als je ongie er dan nog niet is.
    Ja, het is onzeker nu, maar je kunt er niet veel aan doen of morgen een afspraak maken bij de huisarts?

3. samkids

samkids Niet meer actief

Hi Denisje. Kl*te van je mk!
    En ja, helaas kan het daardoor best zijn dat je cylcus van slag is. Zelfs al heb je wel al een keer een menstruatie gehad. Maar misschien is het nu ook al wel raak maar had je een late eisprong waardoor je nu nog niet positief test.
    Alles kan eigenlijk... Daarom heb je dus ook niets aan dit antwoord. Sorry.
    Aan de andere kant, je hoeft je geen zorgen te maken omdat het vaker gebeurt.

Hoe voel je je?

4. Denisje

Denisje Lid

Feb 12, 2009
    25
    0
    0
    hoihoi,

bedankt voor je reactie.. het is dus nog maar ff afwachten.. en jah ga dan zker zondag nog ff een testje doen.. heb de huisarts gebeld maar ken pas komen als ik 2 weken nie ongi ben geworden :( nog maar ff afwachten dus.. hoop dat ik de volgende keer goed nieuws ken plaatsen :D
    nogmaals bedankt :)

groetjes Denise

5. Denisje

Denisje Lid

Feb 12, 2009
    25
    0
    0
    hoihoi,

thanks voor je reactie.. jah kl*te he, had me er heel erg opverheugd. maar goed ik heb het geaccepteerd.. meer kan je niet doen.. was wel heeel moeilijk voor me, ook omdat het me eerste was.. zoals ik lees moet ik nog maar ff afwachten dus.. wel fijn om te weten dat je hier over dat soort dingen ken praten, anders zou ik helemaal onzeker zijn geweest. jah hoe voel ik me.. jah ik heb wat krampjes in de buik.. bijna net zon gevoel als je ongi moet worden maar dan minder, ik heb namelijk heel veel last als ik ongi ben.. maar wel het zelfde gevoel als de eerste keer.. maar ben niet misselijk dat was ik toen wel.. en wat hoofdpijn.. maar misschien komt dat van het piekeren.. ik heb ook geen last van pijnlijke borsten.. maar plas wel meer dan anders.. dus jah misschien is het wel wat jij zegt dat ik een late eisprong heb gehad.. of is het allemaal niets, heb namelijk ook gelezen dat je lichaam je heel erg voor de gek ken houden..

6. Hester

Hester Niet meer actief

Denisje, ik zit PRECIES in hetzelfde schuitje: begin dec een mk en toen een normale cyclus in januari en nu al een paar dagen overtijd en een negatieve test vanmorgen...

Stom he?

We kunnen niets doen dan wachten, ik dacht tot vanmorgen echt dat ik zwanger was want ik herkende het wel van de vorige twee keren, maar na de negatieve kruidvast test denk ik toch dat het niet zo is en dat mijn cyclus ontregeld is door de mk :(

Maar goed, we wachten af! Jij ook succes met afwachten :)

7. Denisje

Denisje Lid

Feb 12, 2009
    25
    0
    0
    hoihoi,

jah wel apart om te horen dat jij in het zelfde schuitje zit als mij.. echt raar he, ben je paar dagen overtijd en dan zou je toch denken dat je zwanger bent.. maar goed dat ik gister precies hetzelfde. maar ik heb nog wel hoop. ik zat ook zo te denken, misschien dat jij je mening hier over wilt geven. als ik 12 dec een mk heb gehad en 12jan weer een normale cyclus heb gehad, dat is dan 31 dagen.. zou mij cyclus dan 31 dagen zijn geworden? en dat ik dan gister de 12de ongi moes worden.. ipv de 9de. misschien was de test daarom negatief omdat ik dan gister pas ongi moes worden.. zou dat kunnen of ben ik nou gewoon aan het gissen..? zou fijn zijn als je je mening hier over ken geven.. hoe gaat het nou met jou.. weet je al meer.. maar alsnog succes..

Groetjes Denise

8. Hester

Hester Niet meer actief

Hmm, aan mij heb je helaas niet zoveel: vandaag alsnog de duivels gekomen.. dus mijn cyclus is wel een aantal dagen langer dan normaal geweest. Maar bij jou is het misschien anders, ik hoop het voor je!

Share This Page