7 wk echo

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by nutts, Aug 30, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nutts

nutts Fanatiek lid

Apr 13, 2014
    1,973
    590
    113
    Hallo
    gisteren met 7 weken een echo gehad. Ze waren zeer tevreden en zag er mooi uit. Had ook al een harslag maar volgens haar berekening zou ik 6w3 zijn. kan dit kwaad moet ik me zorgen maken?
    enn mag ik nu voorzichtig blij zijn? Vind het zo spannend allemaal
    Heb ik nu een grotere kans dat het nu goed goed gaat? of niet? je hoort zoveel verhalen dat ik door het bomen het bos niet meer zie

2. Rainbow88

Rainbow88 Fanatiek lid

Jan 13, 2014
    3,648
    305
    83
    Is normaal, meestal word je met een 1ste echo terug of vooruit gezet
    Ik werd 4 dagen terug gezet en de 2de echo terug 4 dagen vooruit (Dat klopte ook met wanneer ik mijn eisprong heb gehad)
    Als je een hartje hebt gehoord kan je zeker gerustgesteld zijn!

3. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Dat gebeurt inderdaad heel vaak. Ik denk dat er maar weinig vrouwen precies zolang als hun eigen berekening zijn!
    als je eenmaal een hartje hebt gehoord is de kans op een miskraam een stuk kleiner inderdaad!
    Maar neemt niet weg dat het nog wel mis kan gaan.. ik had met 8 weken een kloppend hartje en met 9weken4dagen een miskraam gehad helaas.
    Wil je echt niet bang maken maar het kan wel! maar het gaat veeel vaker goed dan fout!
    gefeliciteerd geniet van je zwangerschap.

4. Love1990

Love1990 Niet meer actief

Ik had een echo met 7 weken (en 1dag) ben toen ook een week teruggezet. Later bij de termijn echo ben ik weer vooruit gezet!

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik ben met de 8 weken echo 2 dagen vooruit gezet en met de 10 weken echo weer 3 dagen vooruit, dus in totaal 5 dagen vooruit gezet!

Och zo lang alles maar goed is, dat is toch het voornaamste :D

6. Papa2011

Papa2011 Lid

Jul 12, 2011
    40
    0
    0
    Wijkverpleegkundige
    Oldenzaal
    Wij zijn 2,5 week terug gezet terwijl we precies wisten hoelang ze zwanger was;) Leverde een hoop onzekerheid op maar alles is helemaal goed gegaan, waarschijnlijk trage innesteling geweest, of lang onderweg ofzo. Bij de tweede weer 1,5 week terug gezet en wederom niks aan de hand dus maak je geen zorgen! Hartje klopt en dan ben je een heel eind. Natuurlijk kan er nog vanalles gebeuren maar daar moet je niet teveel mee bezig zijn! Succes:)

Share This Page