Ik ga gelijk aan mezelf twijfelen of ik nog wel zwanger ben als ik die buikjes zie! Bij mij is nog helemaal niets te zien, ook geen opgezette darmen. Alleen in de avond staat het allemaal wat strakker, maar voor de rest zitten mijn broeken (voor mijn gevoel) losser.
Bij de eerste tot 21 weken zo plat als een dubbeltje. Nu bijna 8 weken en al een echt bolleke. Ik kan het niet meer verbergen haha.
Vandaag 6 weken. De linkerfoto is van exact 5 weken, toen was m'n buik al iets opgezet, maar nog niet heel zichtbaar (zijn voornamelijk m'n eigen vetjes die je ziet ). Voel me echt enorm, alsof iedereen het zal zien.
Bij de oudste zagen anderen het pas rond de 20 weken, gisteren werd mij succes gewenst met de laatste loodjes... Begin haast te twijfelen of ze er niet eentje over het hoofd hebben gezien bij de termijnecho
Dat superdun zijn heeft er volgens mij niet zo veel mee te maken. Ik heb ook maat 36 dus ben niet echt dik te noemen, maar kon met 6 weken mijn broeken echt niet meer dicht krijgen en dit is mijn eerste!