Update na 2e echo vandaag Ik ben stiekem blij en de gynaecoloog 50/50% al neigt ze meer maar dat het niet goed is. Voor mij is het heel simpel, vorige week was de vruchtzak te zien en vandaag waren dooierzak en embryo zichtbaar. Volgende week krijg ik de 3e echo. Ik voel me goed en zwanger en dat is het voor nu. Uiteraard wel weer de nodige tranen van de spanning. Overigens wat me stoorde, vorige week hadden we duidelijk een kwalitatief veel beter scan apparaat dan deze week. Toen het beeld op het scherm kwam dacht ik echt; wow! Heb ik hier een week voor in spanning zitten wachten?? Maar goed, zal ook wel hormonaal om me heen willen slaan ofzo. De gynaecoloog die ik nu had was wel een stuk fijner en duidelijk capabeler. Ik heb. Bij haar een veel beter gevoel!
Er is al meer zichtbaar, dat is al heel positief en goed toch? Waarom neigt ze naar dat het misschien toch niet goed is? Hoever ben je nu? En was er een hartactiveit? Jeetje weer een week moeten wachten! Als het er goed uit zag. En wat fijn dat je bij deze vrouw een betere gevoel hebt!
Omdat ik, wanneer mijn lijf precies conform de kalender zou werken, ik nu 8 weken zou zijn ipv 6 weken. Er was nog geen hartactiviteit. Dus volgende week wordt de spannendste echo, dan zouden we dus hartactiviteit moeten zien. Voor nu, ik heb een goed gevoel en er is vooruitgang en meer hoef ik niet te weten Al sta ik uiteraard open voor andere meningen!
Spannend ik duim voor je! Wat ik wou zeggen is dat de berekeningen toch lastig blijven. Zo had ik zelf (eisprong dmv temp opgespoord) 10 feb als uitgerekende datum, eerste echo gaven ze 14-15 feb aan als datum. Termijn echo: 6 februari, daar zit dus meer dan een week tussen! En zelf heb ik er ook 4 dagen naast gezeten. Duim voor een mooi kloppend hartje volgende week!!
Wat spannend... moeilijk hoor! Ik ben bij mijn middelste een week teruggezet, achteraf gezien klopte dit wel met de zw-testjes, die zijn ook laat positief geworden. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.
Helaas, na de vooruitgang vorige week, is alles gekrompen deze week. Ik ga nu daarom ook medicijnen nemen om het op te wekken.
Sterkte... Des te meer als ik deze verhalen lees besef ik wat een wonder het is dat KNS kleintje het wel gered heeft en de achterstand bijna ingehaald heeft.
Dankjewel voor het medeleven. Het is heel dubbel, verdrietig en opgelucht tegelijk. Die onzekerheid is heel vermoeiend. Ik put er hoop uit dat alles iig goed werkt bij mijn partner en mij en dat mijn lichaam haar werk heeft gedaan omdat het blijkbaar niet goed was. Heel pijnlijk maar het is wat het is. Ik heb er al hele emmers over vol gehuild dus ik voel me er iets rustiger onder gelukkig.
Ach heel veel sterkte. Was dit topic aan het volgen en nog san het hopen op een mooie afloop. Wens je heel veel sterkte.
Ja ik ook, heb er vertrouwen in dat het goed gaat komen. Gisteren heb ik de misoprostol genomen en het voelt alsof het goed gegaan is. Dus duimen dat het as dinsdag schoon is, zodat ik geen curretage hoef.
Ik kwam net online op t forum en dacht even kijken of je goed nieuws voor ons had.. Maar helaas, lees ik dit.. :'( Ik had zoveel hoop voor je. Sorry! Ik wil je heel veel kracht en sterkte wensen meid! Neem goed de tijd om het te verwerken.. Dikke knuffel. ♡