Hoi! Ik heb even een vraagje..mijn zoontje is zondag alweer 4maanden en groeit en doet het erg goed.... Wij hadden al snel het idee dat hij toe was aan wat anders maar dit hebben we tot 3,5maand uitgesteld! Toen zijn we pap in zijn avondfles gaan doen, maar hier ging hij alleen maar onrustiger van slapen dus zijn we mee gestopt!! Toen hebben we een keer geprobeerd om hem gewoon wat pap te geven zodat hij overdag lekker verzadigd is!! Vince vindt het ook erg leuk om van een lepeltje te eten!! Ook gebruiken we Nutriton in zijn flessen ivm spugen, als hij pap krijgt hoeft dit niet! Nu is zijn schema zo: 7.00 210cc 11.00 90cc fv/ 90cc pap...(willen dit dan langzaam naar alleen pap doen..) 15.00 180cc 19.00 210cc Nu hoorde ik dat pap eigenlijk alleen maar een callorieënbom is, klopt dit??? En is het schema prima zo? Binnenkort gaan we met groentehapje starten en dan dachten we aan (als hij echt flink groente eet) 7.00 210cc 11.00 180cc pap + roosvicee/water 15.00 120cc (of meer???) 17.00 groentenhapje + roosvicee/water 19.00 210cc.. Wat een vragen allemaal...hihih... Sorrry hoor, maar wil graag wat bevestiging... Liefs Stampertje...
Hoi, Je mag naast de flesvoeding ook aan 1 voeding pap toevoegen, dat is geen probleem. Wanneer je begint met groente en fruit hoef je de hoeveelheid flesvoeding niet te veranderen. In het begin is het puur kennismaken met verschillende smaken en komt de bijvoeding niet in de plaats van de flesvoeding. Groetjes Eveline