nou mijn eerste test was met 4 dagen overtijd en die was negatief, de tweede test was met 7 dagen overtijd en die was positief, heb met 8 dagen in het ziekenhuis een bloedtest gedaan en die was ook positief en toevallig gisteren ook een bloedtest gedaan en daar hoor ik morgen de uitslag van.
hoi nou ik krijg ook morgen spannend maar meid sterkte maar zal wel goed zitten geef de hoop niet op hij zal morgen dan ook wel positief wezen en anders gewoon weer een echo vragen. volg je gevoel en als je denk dit klop niet gewoon drammen bij die gyno is jouw lichaam toch. nou veel sucses morgen. gr. jolanda
nou deze bloedtest had de gyn het over,dat kunnen ze in die zwangerschaps hormoon zien of een miskraam zichtbaar is. zwanger ben ik,maar of het goed is weet ik niet,ik zelf voel me goed,beetje erg moe,maar ben niet ziek ok heftige krampen(die had ik in het begin en zijn nu weg). hij had het er ook over dat als hij niet ziet dat het ook een buitbaarmoederlijke zwangerschap kan zijn.van daar die controles
Hoi, Volgens je banner ben je 6 weken en 4 dagen zwanger? En je zegt zelf dat je pas 7 dagen overtijd een positieve test in handen had? Misschien dat je eisprong iets later is geweest en/of de innesteling wat later, waardoor je bijvoorbeeld 7 dagen korter zwanger bent als je dacht. Dat zou dan 5 weken en 4 dagen zijn en dan kan het wel zijn dat er nog niet veel te zien is. Ikzelf dacht 9 weken en 1 dag zwanger te zijn toen ik mijn eerste echo kreeg, maar de echo berekende dat ik 8 weken en 1 dag zwanger was. Het kan dus makkelijk dat het een week (of langer) korter is dan je dacht.
hoi Rosanna, je had toch 2 maart pas een positieve test? dus daarvoor was je misschien nog niet overtijd? krijg je in 1 week dan meerdere echo's? meestal doen ze pas een echo na een week of langer, als ze op de eerste niks zien. Als je 2 maart pas positief teste ben je nu pas iets van 5 a 6 weken en dan is het logisch dat hij niets ziet. of zie ik het verkeerd? maar als jij het gevoel hebt dat je een buitenbaarmoederlijke zs hebt dan moet dit natuurlijk heel goed in de gaten gehouden worden, bij buikpijn meteen bellen!
bij mij zeiden ze tenminste altijd dat er zeker een week of 2 tussen de test en de echo moet zitten anders zien ze niks. en wordt je onzeker.