Hoi! Ben nu druk bezig met bijvoeding. Ruben gaat nu over op potjes van 6 maand. Nu had ik de vraag wat de ervaringen zijn met verschillende merken potjes en wat de verschillen zijn. Ook ben ik benieuwd wat jullie kids lekker vinden.. ( niet veel vragen ) Alvast bedankt voor jullie antwoorden! Groetjes Leonie P.S weet iemand als ik overga op 3 flessen, dat je dan en een grote pot fruit en een pot mt maaltijd mag geven?
Ja hoor, je mag dan voor zowel de groente als fruit een potje van 190 g geven. Die groente komt hier nog niet op trouwens, fruit wel. Over groente, de olvarit gaat er hier vaak moeilijker in dan de Fijnproevertjes. Maar die fijnproevertjes zijn soms wel wat steviger en dat kan weer sneller kokhalzen veroorzaken.
noa at de potjes groente vanaf 4 maanden niet en die vanaf 6 maanden eet ze wel! misschien omdat het niet alleen groente is maar gemengt met aardappels en vlees.
groente eet hij (voor zover mogelijk, want groente gaat nog moeilijk) het beste met de pot mee, potjes gaat echt niet. wat fruit betreft doe ik soms vers, soms potjes. het liefst heb ik de potjes van kruitvat eigen merk, die zijn zachter van smaak dan olvarit (die zijn zo zoet of zuur dat het water je achter de kiezen vandaan komt)
Hey Leonie Ben met Daan overgestapt van de moes voor 6 maanden, naar de groente voor 8 maanden met stukjes, dit vind hij erg lekker!Ik heb niet het idee dat hij de Olvarit lekkerder vind dan Bledina of andersom... Eergister overgestapt op 3 flessen, en gebeld met het CB, daar zei ze dat hij genoeg krijgt en als hij dus zijn groente niet helemaal op wil eten, ik vooral niet aan moest dringen... Liefs Emma