Hier is het ook binnen! Superhappy mee... Alleen de jumpsuit valt behoorlijk groot (groeit hij vanzelf in) maar de rest is allemaal prima qua maat!
Ben er zelfs zo blij mee dat ik net nog een bestelling heb gedaan... Gelijk maar ingeslagen voor volgend jaar zomer! 8 artikelen (3 polo's, 2 shirts, een spijkeroverhemd, trui en vest) voor 58,- incl. verzenden
Wanneer kregen jullie het mailtje dat de bestelling verzonden was? Ik 23 juli om 17.30 maar hij kent de code nog niet.
Track@Trace doet het bij mij wel. Ik heb de code de 23e gekregen via de mail. Toen deed hij het nog niet. Volgens de Track&Trace zou de bezorger met het pakketje onderweg zijn en wordt het vandaag aangeboden. Echter nog niemand gezien. Zouden ze ook in de avond bezorgen?
Hier is het ook binnen! Ik vind het wel erg groot vallen de meeste dingen. Maar wel goede kwaliteit zeg!
Idd, hier ook vrij groot. Had beter toch een maatje kleiner kunnen doen. Jammer wel, want nu groeit ze natuurlijk best wel snel (maat 92 nu) en volgend jaar past het zeer waarschijnlijk niet meer. Toch hoop ik met wat andere combi's er toch nog gebruik van te kunnen maken. Heb nu bv een jurkje zonder mouwen, maar daar past vast ook wel een shirtje onder. En anders voor kleine zus over.... anderhalf jaar. Hahaha
Valt het groot qua lengte of breedte of allebei? Voor de oudste heb ik namelijk smalle kleding nodig.
Hier is de oudste nu 120cm en heb 122-128 gekocht, maar valt best ok. Vestjes heeft ze iets meer ruimte in over (mouwen lang en iets in de breedte), maar de broek, top en jurk vallen daarentegen prima. Nu is ze misschien iets langer in haar lijf (en iets minder breed) en bijv wat kortere arm, maar met een kleinere maat had het echt niet gekund hier. Hier valt het dus eigenlijk prima, terwijl veel andere merken haar echt te wijd zijn (vooral broeken en shirts).
Ik vind het wel meevallen hoor, met hoe groot het valt! Het enige wat hier echt groot valt, is de jumpsuit, maar dat is ook een beetje het model... Heb maat 98 longsleeves genomen voor deze winter (hij is nu 92cm en draagt 92/98) en die zijn precies zoals ze horen, heb even vergeleken met wat andere dingen. Broek is wel lang, maar in de taille ook prima.
Eindelijk mijn pakketje binnen. Was helemaal misgegaan met selektvracht. Slechte service daar zeg. Maar bij pompdelux daarentegen. Echt goede service! En superleuke goede kwaliteit kleertjes! Echt een aanrader zeg.