Ondergoed trouwjurk

Discussie in 'De lounge' gestart door Edge, 29 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Hoi dames,

Misschien kunnen jullie mij verder op weg helpen..

Ik ben op zoek naar (het liefst) een corset/korset (moet strapless zijn in ieder geval) voor onder mijn trouwjurk, maar er zijn zoveel winkels dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Geen idee waar ik moet kijken. Hebben jullie weleens ergens online besteld, zo ja, hoe beviel dit? Ik ben al naar een aantal zaken hier in het dorp geweest, maar tot op heden nog niet geslaagd.

Ik heb er een nodig in ivoor/gebroken wit en aan de bovenkant weinig tot geen frummels.

Alvast bedankt voor het meedenken!! :)

2. Within

Within Niet meer actief

Ik had zelf een BH, gekocht bij de hunkemoller.

3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ben ook bij de Hunkemoller geweest maar heb daar niets gevonden van mijn gading..

4. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik had een torselet met een bijpassende string aan. Ik heb 'm gekocht bij de bruidswinkel waar ik ook mijn jurk heb gekocht.

5. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Ik heb mijn ondergoed bij de trouwwinkel gekocht. Daar waar ik mijn jurk ook heb gekocht. Hadden ze daar niks?

6. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Klinkt heel raar misschien hoor, maar heb je al bij pabo gekeken online? Die hebben ook heel mooie lingerie.
    Verder zou je kunnen kijken bij Bonrpix, neckermann, of misschien Livera?

7. Within

Within Niet meer actief

er zijn genoeg online winkels, nadeel hiervan is dat je niet weet hoe het zit voor je het gekocht hebt. Bij de bruidswinkel is het enorm duur, maar vaak wel het beste.

8. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik ben geslaagd bij Triumph. Wel gewoon in de winkel want je moet het echt passen om te weten of het goed en lekker zit (en niet boven je trouwjurk uitkomt)....
    De mijne was simpel, zonder tierelantijntjes en niet zo duur.

Succes met je voorbereidingen!

9. siepie

siepie Fanatiek lid

28 apr 2010
    3.424
    3
    38
    Heb het toen ook bij de bruidswinkel gekocht.
    Wordt het gelijk goed gepast en gedaan, wel prijzig maar super mooi!

10. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Allemaal al gehad hahaha.

Zal ook nog langs m'n bruidswinkel gaan, dat is ook een optie natuurlijk. Maar wilde eens kijken of er wat goedkopere corsetten beschikbaar zijn. Heb nu net ook een mail gestuurd naar een bruidswinkel, zie daar een heel mooi torselet op de website staan. Ik ben benieuwd..!

11. julia26

julia26 Bekend lid

30 okt 2010
    692
    2
    18
    juf in het basisonderwijs
    zwolle
    Ik heb het ook bij de bruidszaak gekocht. Van Porier, is erg goed bevallen! Online zou ik niet zo snel doen voor je bruiloft, toch wel prettig om even goed te kunnen passen en advies te krijgen. Anders google je even op bepaalde merken? En idd pabo heeft soms ook wel mooie lingerie. Succes met zoeken! En een hele fijne trouwdag gewenst!

12. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Voor mij geldt precies hetzelfde. Het moest voor mij helemaal ''af" zijn, dus dat geld had ik er graag voor over. Het zit ook wel het mooist onder je bruidsjurk hoor. Ik vind het vaak jammer als je bespaart op de lingerie omdat dat vaak ook bepaald hoe de jurk valt.

13. natjuh026

natjuh026 Bekend lid

4 jan 2008
    796
    0
    0
    pm
    omg arnhem
    Ik heb mijn ondergoed ook gekocht bij de bruidswinkel en zoveel was ik niet kwijt. Als ik normaal een bh haal ben ik meer kwijt. Heb een grotere maat dan gemiddeld >e. Hahaha. Dus ik zou daar informeren en anders vragen wat hun voorstellen. Ik had namelijk een halve cup bh/torselet nodig anders kwam het aan de bovenkant eruit

14. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    ja is heel moeilijk hoor, had er ook last van haha, en ik had niet echt een gangbaar maatje :(

Geen idee of dit wat voor je is, en welke maat je hebt, maar ben een beetje met je aan het meedenken :D

Lingerie van Ladywear - Exclusieve lingerie - De mooiste lingerie voor iedere vrouw - Online lingerie winkel

Lingerie van Ladywear - Exclusieve lingerie - De mooiste lingerie voor iedere vrouw - Online lingerie winkel

Ik las ook dat H&M misschien iets zou hebben? Kun je ook nog proberen.

Als ik nog iets tegenkom, dan post ik het hier wel ;)

15. danip

danip Niet meer actief

Ik had die van mij ook van de bruidswinkel waar mijn jurk vandaan komt. Hij is van poirier.

16. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Oh wat jammer, diegene die ik het mooist vinden hebben ze alleen nog in 34, nou never nooit dat ik daarin kom hahahaha. Moet voor de bovenkant echt wel een goede D hebben en de rest 42 ;).
    Maar super bedankt voor de link, ik ga eens verder kijken in de webwinkel.

17. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

24 mei 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Heel erg graag gedaan hoor :D
    Als ik wat tegenkom nog dan post ik het wel ;)

Hoeveel tijd heb je nog voordat je gaat trouwen?

Het punt is vaak zodra er het woord bruids voor komt, het erg duur gaat worden ook he.
    Ik weet niet of ulla popken zoiets heeft?
    Of zit nu ineens te denken, weet niet of dat bij jullie er ook is, maar er zijn van die aparte winkeltjes die gothic kleding verkopen, en andere van die lange jurken, misschien hebben ze daar ook korsetten?
    You never know he :D

18. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb hem ook van de bruidswinkel. Daar hebben ze hem ook helemaal op mijn jurk aangepast. Het was wel duur, maar ach; trouwen doe ik maar 1x.

19. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Misschien is een goede lingerie winkel of de bijenkorf een optie.
    Wel een foto meenemen van je bruidjurk zodat je korset niet boven je jurk uitkomt.

Deel Deze Pagina