Mijn zoontje schudt de laatste tijd veel met z'n hoofd. Meestal kijkt hij dan ergens naar. Vindt hij het soms interessant dat alles meebeweegt als hij schudt, een soort nieuwe ontdekking? Of zou het iets medisch kunnen zijn?
Dat doen onze meiden ook regelmatig, vinden ze erg leuk om te doen volgens mij Het valt me wel op dat ze dat vaak doen als ze al een beetje moe worden.
Esmée doet het ook. Lijkt net alsof ze overal Nee op antwoordt Ik denk dat dat bij het ontdekken hoort.
Mijn dochter doet dit ook sinds 2 weken en ook haar hoofd helemaal omlaag houden aan beide kanten, dus schuin kijken. Zal wel leuk zijn om de wereld zo te zien
Dat heeft Iman ook een tijd gedaan toen ze kleiner was. Hoort volgens mij gewoon bij t ontdekken van alles!
Ik ben blij dat zoveel mensen dit herkennen! Het hoort dus gewoon bij de ontwikkeling. Gek hoe je je soms zorgen kunt maken om de kleinste dingen!
Hahaha, Sam doet dit ook en hij moet er zelf altijd erg om lachen. Dacht eerst ook dat hij misschien iets onder de leden had ofzo, maar hij moet er zo hard om lachen. Vooral als we zelf ook mee doen
hahah ja idd hier doet hij het sinds 2 maanden! de eerste x was toen opa vroeg benje voor ajax begon hij heel hard zijn hoofd te schudden! HAhah je zijn gezicht moeten zien
Nicky schudt ook haar hoofd. Vaak als ze in bed gelegd wordt. Dan zeg je lekker slapen, schudt zij nee.