ik merk sinds vanmiddag dat ik extreem veel vruchtbaar slijm verlies nu,zelfs zo erg dat de klodders gewoon in mn onderbroek zitten(sorry voor de details). we zaten te denken om nu gelijk maar te gaan klussen, wanneer zou nu ongeveer nn eisprong zijn? heb nog nooit meegemaakt dat het zoveel was dat zelfs mn onderbroek en schaamlippen helemaal onder zaten,nogmaals sorry voor de details.
Daar valt adh van afscheiding niet zo veel van te zeggen. Ovulatietesten geven meer duidelijkheid. Maar gewoon lekker aan de gang gaan, is altijd leuk toch?!
Het maakt dan niet zoveel uit wanneer je eisprong precies is, je lijf geeft nu aan dat het tijd is om te klussen de komende dagen, vanaf nu!
Is het ook rekbaar? Anders is het niet dat slijm. Is het rekbaar; dan komt je eisprong nog en moet je nu en morgen en overmorgen klussen!
Dan moet je klussen! Volgens mijn feritiliteitsarts komt dat slijm nooit na de eisprong, altijd ervoor. Ook niet dat het na "gebruik" eruit komt. Slijm = klussen de komende dagen want eisprong komt eraan.