Misleidende Tekenen van zwangerschap of menstruatie

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door pamelaxxx, 28 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pamelaxxx

pamelaxxx Nieuw lid

28 nov 2007
    3
    0
    0
    hallo, ik ben 31 oktober voor het laatst ongsteld geweest en verwacht het nu elk moment weer.
    Omdat ik vorige maand ook mijn spiraal heb laten verwijderen is er een kans dat ik zwanger zou kunnen zijn maar dat is afwachten
    Toch heb ik wat aparte dingen gemerkt zoals erg misselijk een week na de verwachte eisprong ,dus het ging ook weer voorbij
    Heb erge dorst maar zag dit niet als een symptoom totdat ik dat hier in dit forum telkens weer tegenkwam ,ik dacht nog wat vreemd maar ja
    ik heb steekjes in de zij,buik maar wat ik zelf wel opmerkelijk vind is dat ik ze ook in mijn vagina heb,,alsof er af en toe met een naald in geprikt word..waar zou dit voor bedoeld zijn anders? een sluitende baarmoedermond? dit is voor mij niet normaal,wat zou dit kunne zijn? en wat mij eigenlijk nog t meest verbaasd en ook tevens mijn vraag..kunnen hormonen die er op duiden dat je ongesteld moet worden ook bij een zwangerschap horen? zelfs die maandelijks terugkerende pukkel ? want dat lijkt me toch geen toeval ...heb wel een test gedaan al terwijl ik over en dag of twee pas ongesteld moet worden maar die was in ieder geval negatief...wie herkent dit? :rolleyes:

2. Niet meer actief

ik had ook vreselijke dorst,echt de ene na de andere glas drinken ging naar binnen een paar weken terug...tjha alles zou kunnen...nog ff 3 dagen wachte zou ik zeggen.had je een spiraal met of zonder afgevend hormoon?

3. pamelaxxx

pamelaxxx Nieuw lid

28 nov 2007
    3
    0
    0
    Het was een koperspiraal die ik twee jaar in had..maar ik denk zelf niet dat dit invloed heeft op eigen hormonen verder.
    Maar ja dat je zelfs je maandelijkse zin in chocola nog voor de gek kan houden lees ik wel eens,dan vraag ik mij af of het traditionele puistje ook gewoon verschijnt terwijl je wel zwanger zou zijn...want hoe gek t ook klinkt dat weerhoud mij er van om te testen sinds gisteren,we zullen zien..

4. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    FIJN topic,
    ik heb nl. ook het vermoeden dat ik heel erg voor de gek gehouden word ;)

kHeb al meer dan een week last van de bekende symptomen van zwangerschap (laatste ongi 29 okt, cyclus van 4-5 weken):
    - vollere en gevoeliger borsten, en steken, ze "jeuken" vanbinnen
    - misselijk zo nu en dan, heb steeds het zuur
    - veel plassen
    - moe
    - zin in rare dingen zoals melk (ik hou helemaal niet van melk)
    - slaap onrustig, steeds om uur of 5 klaarwakker
    - opgezette buik (kvoel me alsof ik 3 kg aangekomen ben :-S)

En had dan nog wat rare dingen, die zo opvielen dat ik dacht, wat is dit!? toch es opgezocht dan, en ja hoor, ook genoemd bij zw.sympt:
    - een gloeiende kop in de loop van de dag, rooie oren en blosjes (dat niemand een opmerking heeft gemaakt nog is een wonder, snacht trouwens ook warm)
    - branderige ogen
    En dorst ja, nu je het zegt.

Ik WIL het natuurlijk graag geloven, maar ik reken op ongesteld worden hoor.

Bij deze hebben we dus het topic "ongesteldheidssymptomen" geopend! Wie weet kunnen we over een paar maanden concluderen dat we gewoon "de eerste zwangerschapssymptomen" hadden kunnen copy pasten. hahaha

(trouwens, khad ook een koperspiraal, voordeel toch wel he, dat je geen rekening hoeft te houden met ontpillen ;))

Groetjes
    D.

5. Juniper

Juniper Actief lid

23 aug 2007
    372
    0
    0
    Ik had de eerste maanden na het ontpillen (3 maanden ofzo) steeds het idee dat ik zwanger was; misselijk, moe, warm enz. Maar dus nog steeds niks. Nu heb ik nooit meer verschijnselen voor de ongesteldheid.

6. Vlindertje1977

8 okt 2007
    30
    0
    0
    Gelderland
    Hoi, ik moet vandaag eigenlijk ongi worden...Heb bijna 2 weken geleden mijn 2e IUI gehad dus erg spannend. Heb sinds gister ongi pijnen en sinds een week gevoelige en warme borsten. Weet niet wat dit betekend, weer ongi worden of toch.........

Je lichaam kan je flink voor de gek houden ! Dat is een ding wat zeker is.

7. debbie2007

debbie2007 Fanatiek lid

18 sep 2007
    1.397
    3
    0
    Hoi meiden!

Ik had hier mijn "misleidende tekenen" neergetiept, in de overtuiging dat ik mezelf gek liep te maken.

DUS niet! Zie mn banner!
    Nog heel pril, maar toch.

Maar het blijft een raar lijf hoor ;)

8. Kirsten007

18 sep 2007
    69
    0
    0
    gefeliciteerd meid! dat je een voorspoedige zwangerschap zult hebben :D

9. nata

nata Actief lid

22 okt 2007
    493
    0
    0
    Gefeliciteerd! Mijn lichaam houdt me ook extreem voor de gek..

10. eveline47

eveline47 Lid

28 mrt 2007
    30
    0
    0
    hoi meiden,
    Ik ken ook die symptomen.
    Ik ben nu officieel 3 dagen over tijd en heb al 2 testen achter de rug maar de uitslag was negatief :(
    Nu heb ik wel vreemde symptomen:
    *Heel veel last van witte vloed
    *branderige borsten
    *af en toe misselijk
    *veel moeten plassen.
    *borsten die gegroeid zijn bh zit namelijk veel strakker dan voor heen.
    *koud en dan weer warm
    wat moet ik hier nou van denken :oops:

Deel Deze Pagina