overtijd? lange cyclus?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Angelaatje, 20 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hallo

    dit is mijn 3e ronde.
    mijn eerste cyclus was 28 en mn tweede was 26.
    nu is mijn cyclus al 36 dagen. ik vindt dit echt raar.
    ik heb al een test gedaan maar die was negatief.
    die test heb ik wel s'middags gedaan en hij was van de apotheek.
    ik voel me verder gewoon normaal. ik dacht dat ik vandaag ong. zou worden want dacht dat ik dat voelde maar toen ik naar de wc ging was het witte vloed. ik ga donderdag voor de zekerheid een bloedtest doen.
    heeft er iemand nog tips?

    alvast bedankt liefs
     
  2. Mar

    Mar Actief lid

    4 okt 2005
    132
    0
    0
    Rotterdam
    Hoi,

    Ik zou nog even wachten met testen, ikzelf had hetzelfde, 1e cyclus 28 dagen, 2e cyclus ook 28 dagen en de 3e cyclus 41 (!!!) dagen......
    Ik hoop dat ik volgende week ongi word.....anders ga ik ook weer naar de 40 dagen.

    Succes met de (irritante) onzekerheid en als je het niet uithoudt...gewoon nog een keertje testen!!!

    Groetjes,
    Mar
     
  3. Nancy

    Nancy Bekend lid

    21 okt 2005
    558
    0
    0
    Limburg
    Hoi Angel1988,
    Meid, maak je er niet zo druk om. Een vrouwenlijf zit nu eenmaal gek in mekaar en houd ons ook regelmatig voor de gek.
    Ik denk dat je hormonen een beetje in de war zijn.
    Ik ben in juni gestopt met de pil en ik had altijd een cyclus rond de 30 a 35 dagen. Mijn laatste cyclus was ongeveer 54 dagen. Ik heb ook sterk het gevoel dat sommige meiden hier er toch teveel mee bezig zijn en dan wil het vaak ook niet lukken en houdt je lichaam je ook erg voor de gek. (Het is absoluut niet negatief bedoeld hoor) Ik heb me er zelf ook mee betrapt de afgelopen cyclus.
    Daarom heb ik voor mezelf besloten om me nu ook effe met andere dingen bezig te houden als alleen maar met zwanger worden.
    Misschien ook een tip voor je!
    Ik wens je heel veel suc6.
    Groetjes Nenske
     
  4. Angelaatje

    Angelaatje Actief lid

    14 sep 2005
    125
    0
    0
    hallo

    bedankt voor jullie reactie's!
    ja nancy ik weet dat ik er teveel mee bezig ben.
    misschien is het ook beter dat ik (probeer) voorlopig even niet op deze site kom. niet lullig bedoeld, maar je blijft er dan toch ook wel iets meer mee bezig.

    liefs
     
  5. jope

    jope Actief lid

    30 nov 2005
    108
    0
    0
    holland
    Hoi,
    Het is allemaal ook herkenbaar. Je bent constant bezig te voelen wat je lijf je verteld. En je voelt ook dingen omdat je ze heel graag wilt voelen!!!
    Ik ben zelf ook al een aantal dagen overtijd. Test was negatief en ik heb ook niet het idee dat ik zwanger ben. Het is alleen heel vervelend om te moeten wachten tot je ongesteld gaat worden zodat je weer verder kan naar de volgende ronde...

    Ik kan me voorstellen dat je even aan andere dingen wilt denken en dat je daarom niet meer op deze site komt. heel veel succes en ik hoop voor je dat je snel zwanger raakt.

    gr Jope
     
  6. natascha25

    natascha25 Bekend lid

    1 nov 2005
    732
    0
    0
    wasnog enthousiast toen ik dacht dat ik overtijd was ..,.maar nu ik dit allemaal lees ;) . om een beetje :cry: van te worden. Wacht eerder op mn :evil: dan op de posi test want anders wordt ikzelf :evil: hihi

    succes allemaal
     

Deel Deze Pagina