Hey ik ben hier nieuw en ik vraag me af wat jullie van deze zwangerschapstest denken. Het is getest met een sensitest extra vroeg. Ik heb zelf geen idee wanneer mn ovulatie was. Ook geen idee wat mijn cyclus perfect is want ik ben nog maar sinds december met de pil gestopt. Zondag 15 januari voor de eerste keer menstruatie gehad, daarom nu dinsdag 14 februari eens getest omdat ik niet het gevoel heb dat mijn menstruatie op komst is. Wat denken jullie? Het zijn foto’s van dezelfde test (dus niet van verschillende dagen).
Ik zie wel een licht streepje, morgen nog een keer testen en kijken of hij donkerder wordt. Was de foto binnen 5 minuten genomen? Zou een mooi valentijnscadeau zijn❤️
Sorry dat ik jullie terug lastigval, maar ik heb nu net ook na het plassen bloed op het wc-papier. Niet heel veel, ook niets in m’n onderbroek, enkel bij het afvegen met toiletpapier.. is dit normaal? Of betekent dit dat mijn menstruatie er toch gaat doorkomen?
Het kan alle kanten op, bloedverlies is echt 50/50. Zolang het niet doorzet en je geen krampen en weefsel verliest dan zou het ook nog van de innesteling kunnen zijn.
Net nog een testje gedaan want ben zo onzeker als iets! Rechtse (onderste) is van daarnet, linkse (bovenste) van deze ochtend.. vanavond als valentijnscadeau zeggen aan m’n vriend? hier kan toch geen twijfel meer over zijn hé?
ja kan wel, gisterenavond was het al gestopt en vandaag ook niets meer van bloed. Deze ochtend nog eens testje gedaan en ik zag nog altijd een streepje. Wanneer zou ik best eens testen met de digitale test van clearblue? Ik vermoed dat nu nog te vroeg is aangezien ik nog maar een dun lijntje zie bij de extra vroege sensitesten hé?