Zwangerschapstesten bestellen.. Welke?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Iris6weken, Feb 18, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hallo meiden,

Ik ga nu voor het eerst eens zwangerschapstesten bestellen.. Voordeel dat ik er dan veel van heb ;) aangezien ik altijd te vroeg test.. En me zelf nooit kan inhouden..
    Nu heb ik altijd getest met cb digitaal ( duur!! En bij mij gaven ze pas positief resultaat aan na nod ) en met de kruidvat testen 2 voor 5 euro..
    Alleen daar beeld ik me streepjes in.. Tenminste het lijkt of ik ze dus zie staan.. En vervolgens word ik gewoon ongesteld..
    Nu heb ik vanmorgen ( en had me zo voorgenomen om het niet te doen ) een test gedaan van k2v5 en ik denk wat in de verte te zien staan..
    Nu wil ik dus testjes gaan bestellen.. Maar welke zijn goed? En een beetje betaalbaar??

Alvast bedankt!!

2. mamavanyasmin

mamavanyasmin Actief lid

Dec 11, 2011
    403
    1
    16
    Zuid Holland
    ik vind de zwanger en kids early echt super. Geven geen indrooglijntje. Ze claimen 6 dagen voor nod posi te kunnen testen, maar ik testte toen echt omo wit, pas 4 dagen voor nod had ik een heel licht 2e streepje. Die testen kosten ook echt geen drol. Zijn gewoon alleen de teststrips. Succes:)

3. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Hm oké! Ik ga het even opzoeken!! Bedankt!!

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

ZenK heeft ze nu ivm bijna op datum (mei pas) heeeeel goedkoop, 6 voor 2 euro of zoiets.

5. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Ja ik zag het al staan! Alleen heb het toch niet gedaan ;) toch een beetje huiverig.... Haha. Heb er nu 6 voor 8,95 zoiets besteld! Ik ben benieuwd! Ze zeggen ook dat het al morgen in huis is? Dat zal wel heel mooi zijn!

6. mamabri

mamabri Niet meer actief

haha, er MOET een houdbaarheidsdatum op staan van de wet, maar het is heus niet dat ze ineens na mei onbetrouwbaar worden of zoiets ;):D Hier blijft hij keurig wit bij neg, dat is bij mij bij andere testen wel anders, ik ben er dus erg tevreden over.

7. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Mooi om te horen! Want die tuur streepjes van de kruidvat testen werd ik ook een beetje moedeloos van.. Geeft je hoop en die word finaal onderuit gehaald als je toch ongesteld word ;)

8. scrat

scrat Niet meer actief

Zijn die van zenk echt zoveel beter als kv 2v5?

9. mamabri

mamabri Niet meer actief

Echt irritant he?

Scrat: ja, hier bij mij wel, deze blijven tenminste netjes wit bij negatief. Ik heb op de kv, etos, action etc ALTIJD een lichte 2e streep. Dan heb je hoop en wordt je toch ongesteld, erg vervelend.

10. wish01

wish01 Fanatiek lid

Dec 11, 2012
    3,018
    295
    83
    brabant
    Ik heb ze ook besteld en we die met de datum tot mei dat is nog even.

11. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Ik vind die van z&k heel fijn.
    heb er nu 12 van die in mei verlopen, maar ik weet zeker dat ze veel langer goed blijven. Doe er maar 1 per cyclus hoor ;)

12. scrat

scrat Niet meer actief

Bedankt voor de tip. Heb ze ook ff besteld ;)

13. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    image.jpg

Gister nog getest met z&k en negatief, na een uur nog steeds geen tweede streepje te bekennen.
    Vanmorgen met ochtend urine getest en zie resultaat.. Ik dacht al wat met m'n slaperige ogen te zien heeeeel in de verte maar naar mate de test goed op ging drogen zag ik em toch echt heel licht staan..
    Ik hoop zo dat het echt een positieve test is! Morgen maar weer testen.. Spannend..

14. AnnieF

AnnieF Actief lid

Sep 7, 2011
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik test altijd met de Action testen of met de kv2voor5.
    Maar nu ik al die goede verhalen lees over de z&k, ga ik die in het vervolg ook maar eens bestellen! :)

@Iris6weken: ik zie het streepje ook! Spannend...Is dit de vroege test van z&k?

15. Iris6weken

Iris6weken Bekend lid

Jul 4, 2010
    609
    3
    18
    Ja klopt ja! Ze beweren idd 6 dagen van te voren al positief te kunnen testen.. Dat ging hier ook niet op.. Sinds vandaag een licht streepje alleen durf ik pas echt te juichen als het een overduidelijke streep is ;)

16. exciting

exciting Fanatiek lid

Dec 10, 2013
    3,172
    983
    113
    Female
    Friesland
    Zwanger en kids!
    Ik teste wel positief 6 dagen voor NOD ;)
    Succes!

17. scrat

scrat Niet meer actief

Ik zie hem ook, wat goed! Feli!

18. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zie het ook iris, hopelijk morgen weer iets duidelijker, voorzichtig gefeliciteerd.

Share This Page