Ik heb gisteren(6 dagen voor NOD) getest en volgens mij is hij al positief! Ik ga morgen of zondag nog een keer testen en dan hoop ik dat hij donkerder wordt! Zo spannend! Wie heeft er ook wel eens zo vroeg een positieve test gehad?
Ik had zulke testen al 8 dagen voor NOD. Dus ja het kan zeker. Ik hoop dat die donkerder wordt en dat je niet alsnog ongesteld wordt. Spannend hoor!
Ja, ik heb een regelmatige cyclus. Dus weet het echt zeker. 8 dagen voor NOD wauw! Ik dacht dat ik ongeduldig was
Wauw! Gefeliciteerd! Nu kost t me nog meer moeite niet te testen! Welk merk is dit?? Ik zit nu ook 6 dagen voor nod
Haha het viel mee met het ongeduld (nu lieg ik ). Om medische redenen kreeg ik 6 dagen na mijn eisprong een bloedtest met twee uur later al de uitslag. Ik wist dus al dat er iets gaande was doordat mijn HCG verhoogd was in mijn bloed, maar ik wilde het bewijs ook nog op een piesstokje zien .
Aaaaaaah, nu wil ik ook gaan testen. Zit mijzelf nog wel zo te bedwingen, maar nu ik weet dat het kan.. Wie weet morgen haha Voorzichtig gefeliciteerd.
Ik heb zelf de testjezelf gebruikt van drogisterijnet. Die zullen vast gevoelig zijn als hij nu al positief is! Ik ga zondag weer testen. Ben benieuwd of hij dan donkerder is....
Ach, ik heb vorige keer 5dpo getest Kwam nog een streepje op ook, en daarna ook nog een paar keer streepjes... Kon dus niet eens! Ben ook gewoon ongesteld geworden. Streepjes waren ook niet roze te noemen