Hallo, Ik had vanochtend onderstaande test. Zag binnen 1-2 minuten zoiets een tuurstreepje. Ben denk ik 7dpo want ik had op 29 en 30 december een positieve ovu (smiley) en 30 in de avond niet meer. Kan dat al op 7dpo zo’n licht positieve test? Ben ook heel licht misselijk, heb een ijzerachtige smaak in m’n mond en een verstopte neus.. Wat zijn nu eigenlijk echt de beste zwangerschapstesten? Dit is een Amerikaanse first response test..
Die zie ik zeker! En ja hoor kan met vroege innesteling Ik vond de predictor early het fijnste, naast de CB met indicator maar daar is het nu nog iets te vroeg voor denk ik.
Als je een vroege innesteling hebt kan het zeker. Zo begon mijn Predictor ook en deze testen zijn hetzelfde als Predictor. Ik had de volgende dag al een duidelijker streepje.
Ik zie wel iets... maar met een posi ovu op 29-30 dec was je eisprong uiterlijk 1-1 en dan was je gisteren nog maar 5 dpo. Dan kan je onmogelijk positief testen.
Ik denk dat ik iets van oploop zie Maar pas 7-8dpo vandaag dus nog megavroeg.. Ik hoop dat dit toch betekent dat ik zwanger ben en ik hoop op 3 keer is scheepsrecht en nu een gezonde plakker.. (bovenste test is van gisteren) Kruidvat 2v5 is nog niets op te zien..
Waar reageert de test dan op? Ik heb altijd geleerd dat vals positief niet bestaat. Er is hcg of het is er niet.. Mijn ovu was voorheen altijd netjes op dag 14 en nu al twee keer op cd19 volgens ff.. cd19 was 30 december..
Je kan ook een vroege eisprong hebben gehad toch? Want ik heb echt een keer 6 dpo heel licht positief getest.
Mijn cyclus is ook wat ontregeld door twee miskramen na elkaar. In oktober een missed abortion en begin december een vroege miskraam.. Toen was ik er ook al bang voor want had maar vage lijntjes die niet wilden oplopen. Nu lijk ik wel al iets van oploop te zien. Er kan nog vanalles mis gaan dat weet ik, maar ik probeer positief te blijven