Na lange tijd ben ik er weer. Na 5 miskramen inmiddels een zoontje van 19 maanden rijker! (De oorzaak van mijn miskramen zijn tijdens de zwangerschap van me zoontje gevonden, heb een zeldzame syndroom, wat betekent dat ik nu bloedverdunners slik, maar zodra ik zwanger ben, wat ik nu dus denk, meteen moet gaan regelen dat ik weer spuiten krijg) Deze zwangerschap zal niet gepland zijn, zeker welkom maar onverwachts. Zie wel een miljoen beren op de weg want, heb geen zekerheid qua werk etc maar goed. Hoe moet ik nu alles meteen regelen qua medicatie. Nah eerst maar stap 1. Hele week al ongesteldheid gevoel, 3 dagen terug iets bruin verlies. Dacht nah wordt ongesteld. Maar helemaal niks. Van helemaal top bezig met gezond eten en sporten naar energie 0. Weet dus ook niet meer zo goed warneer ik voor het laatst ongesteld was door de drukte van kerst etc, maar was wel rond die tijd. We hebben met oud en nieuw gemeenschap gehad. Zien jullie ook wat ik zie? Mijn man ziet niks. Over paar dagen nog maar testje wagen. Spannend hoor.
Ja, ik zie wel wat hoor, spannend!! En een goede zwangerschap gewenst! Overmorgen weer even testen en dan weet je gauw genoeg of je moet bellen om die spuiten te regelen. Ik neem even aan dat je hiermee start niet op 2 dagen aan zal komen?
Een bloeding hoeft niet meteen een miskraam te betekenen hoor Ik zou over 2 dgn toch gewoon nog eens testen, als bloeding ook weer is gestopt
Ik ben wel bekend met deze testen en een streep was bij mij dan ook zwanger. Inderdaad over 2dagen nog eens testen. Succes