Ik zie oploop. Heb je voor 29 en 30 December ook ovulatietesten gedaan? Misschien was je eisprong toch eerder.
Nee dat zeg ik niet . Je begrijpt me verkeerd Als je ei op 1-1 was, was je gisteren nog maar 5 dpo en zou de streep niet van hcg kunnen zijn. Met een eerder ei zit je later in je dpo en dsn kan het weer wel. Ik zie op de test van vandaag idd een lichte oploop dus het ziet er heel positief uit . Temp je ook?? (omdat je het over FF had hierboven)
Ik heb vorige ronde wel getempt maar nu helaas niet, ik probeerde het wat meer los te laten zeg maar.. maar dat lukt niet zo haha Maar waar kan het lijntje dan nog vandaan komen? Als ik de testen van tevoren bestudeer kan ik geen voorgedrukt lijntje ofzo ontdekken (ja call me crazy maar dat heb ik dus gedaan haha ) Ik heb gewoon een testverslaving haha.. nu al testen heeft eigenlijk totaal geen zin want er kan nog zoveel gebeuren. Maar ik vind het al heel wat om nu iets te zien.. bij de eerste zwangerschap had ik pas na nod een positieve test (en nu een zoon van drie dus die zwangerschap ging prima haha). Bij mijn 2e en 3e zwangerschap testte ik voor nod heel licht positief, dat werden miskramen. Nu dus ook het idee al heel heel licht positief te testen, maar ook erg vroeg.. Af en toe heb ik een lichte vlaag van misselijkheid en ik heb regelmatig die ijzersmaak in mijn mond. Ik vind het zo spannend en haat afwachten haha.. Ik ben te ongeduldig..
Hmm ik kan nu de oploop toch niet echt vergelijken want op m’n beide first response testen lijken de lijntjes zo goed als verdwenen nu.. Dit is vandaag:
De laatste foto is met 3 testjes van vandaag. Zijn drie verschillende tests. Op basis van hoe mijn streepje op de first response gister was en hoe die nu is denk ik idd ook oploop te zien. Echter die kan ik niet meer met elkaar vergelijken omdat de vage tuurstreepjes op mijn eerdere first response tests al verdwenen zijn. Hoe goed moet je streepje zichtbaar zijn op de kv 2v5 voordat een clearblue digital zwanger aan zal geven?
Je kunt de foto's onder elkaar zetten om te vergelijken. Een opgedroogde test kun je sws niet vergelijken met een test die net gedaan is. Ik zie wel oploop.
Ja is misschien echt net iets te vroeg. Maar denk morgen wel. Of als je kan wachten overmorgen. Ben wel benieuwd
Ik moet nu wel wachten hihi, heb er geen meer in huis. Heb al nieuwe besteld dus die zijn nog onderweg