7dpo...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Liefdesbeebje, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liefdesbeebje

18 nov 2013
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Wie zit er nog meer op 7dpo? Begin nu testdrang te krijgen maar het is nog te vroeg dus zoek hier even afleiding ;)
    Heb tot nu toe alleen wat last gehad van buikpijn een beurs gevoel zeg maar...bij mijn vorige zwangerschap voelde ik duidelijke steken en had ik wat bruinig bloedverlies nu dus niet kan dit per zwangerschap verschillen?

2. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Ik!
    En sinds vanmorgen het idee dat ik ongesteld aan het worden ben. Zou zo vroeg zijn, maar alle krampjes en steekjes zijn er.
    Ik heb op 5DPO getest hahaha; ik had nog 1 test liggen en die schreeuwde mijn naam.
    Nu haal ik geen testen meer.

3. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ik gok ook rond 7 dpo te zitten (maar kan ook best minder zijn), sterk het gevoel dat ik begin vorige week mn ei heb gehad maar zeker weten doe ik het niet.. Gisterochtend last gehad van soort menstruatiekramp en vanavond ook wat (darm?) krampen... Spannend!!!

4. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Ja! ik ook 7dpo... Plus allerlei vage kwaaltjes die van alles kunnen betekenen. Jeukende borsten, veel en melkachtige afscheiding, steekjes al dagen, bloedneuzen gehad, zin in gekookt ei (ik vind ei vet smerig) en heel klein beetje bloed na de seks. Ik ben sterk en ga niet testen tot mn NOD.

Denk ik...

5. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Geen bloed geeft moed zeggen ze hier vaak toch? ;)

Als ik mjn gewone cyclus heb van 28 dagen zit ik ook op 7dpo maar als mij ei eerder was dan al op 11 dpo maar ik ga maar van 7dpo uit..want ik heb ook al zo,n obsessie hier hihi heel herkenbaar... ik zit ook onder de pukkels en had afgelopen dagen ook wat steken links onder mijn buik zeg maar... waneer gaan jullie testen? echt wachten tot jullie nod? Houden jullie dat vol?

6. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Ik heb een onregelmatige cyclus en weet dus niet precies wann mijn nod is.. Gebruik ook geen ovu testen, maar probeer cervixslijm in de gaten te houden.. Daaraan te zien is vorige week mn eisprong geweest. Ik denk dat ik pas vanaf ong 10 of 11 februari ga testen, tenzij mn ongi is doorgekomen. Jij? :)

7. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Nou dat zou ik echt super knap vinden dat je dat zolang nog vol houd!
    Ik denk dat ik wel eerder ga testen..
    Wat vervelend dat je een onregelmatige cyclus hebt.ik weet mijn cyclus nog niet omdat ik net gestopt ben met de pil.... ben na mei ei begonnen met ovu testen omdat ik er hier veel over las en er nieuwschierig naar werd dus daarom kan ik daar niks uit halen..ze waren ook negatief hoor maar ik dacht vooruit laat ik dat eens proberen ;)

Waarom ik dacht mijn ei eerder te hebben was omdat ik velle steken rechts onder mijn buik had en waneer mijn vriend te diep kwam tijden het vrijen mij dat ijn deed en ik daar nog nooit last van heb gehad (sorry voor de details ;) )
    In elk geval heel veel succes

8. Liefdesbeebje

18 nov 2013
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemaal! :D
    Ik heb al een voorraad testjes van Kruidvat in huis, had ik eigenlijk nog niet moeten halen misschien dat ik morgenochtend er vast eentje probeer;) te vroeg waarschijnlijk

9. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Ik heb ook al een voorraadje hoor laat je het ons weten?
    Succes

10. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Haha ja zou ook best knap zijn maar mn ei kan ook later zijn geweest en dan test ik te vroeg. Ik ga dit weekend een paar dagen weg en kom pas dinsdag weer thuis dus kan sowiezo niet eerder testen dan.. Maar miss kriebelt het vrijdag wel zo dat ik het niet kan laten! Heb ook wel een voorraadje in huis :)

Is dit dan je eerste cyclus na stoppen met de pil?

11. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Ik zit ook op 7dpo wel ivf behandeling. Afgelopen vrijdag terugplaatsing gehad! Heb ook al zo de neiging om te testen!

12. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Ja dat kan ik me indenken...En als je de testen toch in huis hebt..

Wel lekker een paar dagen weg ... Heel veel succes en hopen op die positieve test...

Ja dit is mijn eerste cyclus ben een keer ongesteld geweest na het stoppen met de pil en hoe het daarvoor was weet ik niet meer dat is 16 jaar terug dus zolang heb ik ook al aan de pil gezeten vandaar ga ik er ook van uit dat het niet zo is... maar ja weet dat er ook een hele kleine kans bestaat en blijf daar stiekum toch op hopen ;)

13. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    ooow dat is helemaal spannend is dit je eerste poging via ivf of zit je al langer daarmee?

Ik ga voor je duimen

14. nurrie09

nurrie09 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.292
    28
    48
    NULL
    overrijssel
    Hier 8 dagen naar pregnyl , 7 naar iui dus 7 dpo ik ga zaterdag gokje wagen heb gisteren getest om te kijken of de pregnyl eruit was en yes spannend weer

15. Liefdesbeebje

18 nov 2013
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Het kan zeker! Heb ervaring, 10 jaar aan de pil geweest en gelijk zwanger

16. Citygirl1985

Citygirl1985 Bekend lid

8 jan 2016
    666
    371
    63
    Let85 en liefdebeebje, ik heb er ook een paar maar wil het echt niet. Want ik kan dit al niet aan. Laat staan dat er een licht streepje staat en ik nog een week moet afwachten of ze oplopen. Ik heb in december een licht streepje gehad dat weer wegtrok. Ik denk dat ik dat niet nog erns wil.

Plaatsen jullie ze wel even/laat weten wat de uitkomst is? Dan kan ik daarop teren :)

17. cindykuhh1988

cindykuhh1988 Actief lid

11 mei 2011
    262
    0
    16
    Kinderopvang
    Kaatsheuvel
    Helaas voor ons de derde en laatste poging!

18. let1985

let1985 Actief lid

26 jan 2016
    439
    0
    16
    Oow ja idd Hopen op deze keer een positieve test..
    Een vriendin van mij had icsi behandelingen zij waren ook met de derde behandeling bezig en toen was ze zwanger en heeft nu twee dochters hoop voor jou ook op een positief verhaal!!

19. Liefdesbeebje

18 nov 2013
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ik heb zoals verwacht een test verspilt vanmorgen :p ik wacht nu tot vrijdag 10dpo

Hebben jullie op dit moment symptomen?

20. Betty Barclay

Betty Barclay Fanatiek lid

29 apr 2011
    3.304
    0
    36
    Zuid Holland

Deel Deze Pagina