Hallo, Vandaag zit ik 17 dagen na de pregnyl injectie en tot op heden nog geen menstruatie te bekennen. Vanmorgen heb ik een test van clearblue met indicator gedaan welke negatief is. Ik had ook een test kruidvat 2 voor 5 gedaan welke na 10 minuten een vaag lijntje liet zien. Wat denken jullie? Alvast bedankt!
Hoeveel Pregnyl heb je gespoten? pregnyl zorgt er ook voor dat je LF wat langer wordt, dus het kan best zo zijn dat je wat later ongesteld word... Als je donderdag nog een nega test heb en geen ongi dan zou ik je gyn bellen en vragen om een bloedtest
klopt wat chrono zegt, maar er is nog wel hoop hoor. De kv testen zijn een stuk gevoeliger dan de CB heb ik begrepen. Dus het kan ook zijn dat je daarop nog niet posi test en op de kv wel. In principe is een dun lijntje ook al positief namelijk! En met 17 dagen na pregnyl zit je echt wel veilig dat het geen pregnyl meer is hoor. Dus helaas nog even afwachten en morgen en/of overmorgen weer testen om te zien of je lijntje dikker wordt! En inderdaad bij donderdag nog geen ongi om een bloedtest vragen. Ben je ergens onder behandeling? Want bij een behandeling (iui/ivf) mag je meestal 16 dagen na ei komen voor bloedtest. Dat zou voor jou morgen zijn. Dus dat kun je ook gewoon vragen. Weet je het maar meteen zeker. Ik hoop voor je dat dat vage streepje een knalstreepje gaat worden!
Hier nog steeds geen menstruatie. Gister een test gedaan maar buiten de afleestijd kwam er heel vaag een lijntje te staan, negatief dus. Heb 5000 gespoten. Gister de poli gebeld maar ze adviseerde om nog een week af te wachten (pff wachten duurt lang..) Wat denken jullie? Ik hoop zo dat het raak is maar ben bang dat het niks gaat worden.
Vandaag is het dus je 19e dag na Pregnyl? Duurt wel erg lang he? Ik word met 5000 altijd op de 16e dag erna ongesteld. Ik hoop voor je dat het raak is!
Oeeee, dat heb ik de eerste keer met Ovitrelle gehad (gelijk aan pregnyl). Had direct een LF van ruim 18 dagen! Frustrerend dat het was... Met Pregnyl daarentegen had ik een keurige LF. Ik hoop dat je snel wat duidelijkheid hebt. Kunnen ze niet even een bloedtest afnemen?
ik zou ook denken vragen om een bloedtest... want ik hoop het heel erg voor je, maar als je streepjes zo licht zijn, is er zelfs als je zwanger bent, ook nog wel de kans dat het dan niet goed is, omdat je waarde te laag is. Wil je niet bang maken hoor, maar vind het echt gemeen dat je zo lang zou moeten wachten. Bloedtest is kleine moeite en is bij bv vu standaard als je 16 dagen na eisprong (of punctie) nog niet ongesteld bent. Vind ik dus dat je best recht op hebt.
al ongesteld ondertussen? of juist al een duidelijke test? ik hoop het voor je! vind het ook raar dat je niet mag komen als je al onder behandeling bent. ik doe zelf ivf en mag 2 weken na de punctie komen voor bloedtest. en heb zelfs een keer gebeld en mocht toen eerder. zoun op mijn strepen staan hoor! ik wil je ook niet bang maken hoor, maar dit even uit eigen ervaring. langzaam aanmakend hcg kan ook duiden op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap, en hoe eerder dat ze daar bij zijn, hoe beter. maar hoop natuurlijk gewoon dat je langzaam hcg aanmaakt en hartstikke zwanger bent!