De 7e heb ik me eisprong gespot via een zw test ook van de kruitvat. (Had ik hier nog een topic over geopend) Duidelijke 2e streep toen.. maar was me eisprong daarna wit. Na mijn idee berekening had ik zondag me menstruatie kunnen verwachten maar tot op heden niks... Vandaag toch een test gewaagd en binnen 5 min hele lichte streep. Als ik nu ongesteld had moeten zijn dus vanaf zondag kon testen had die test mocht ik zwanger zijn allang donkerder moeten zijn toch? Liefs.
Het kan zijn dat je HCG nog niet erg hoog is, had ik ook bij beide zwangerschappen. Ik zie zelf helaas geen streepje maar dat kan ook aan mijn ogen liggen...evt Clearblue met duidelijke tekst of later nog testen? Succes!
Wacht het inderdaad nog even af. Wat ik zo raar vind is dat me menstruatie weg blijft. Wat natuurlijk goed mogelijk is.. weet ook zeker dat ik me eisprong gespot heb! Begrijp er weinig van nu 16 dpo als ik zwanger had geweest had hij zoveel donkerder moeten zijn
Ik begrijp van sommige dames hier dat ze soms pas op 15dpo of meer een echte positieve test hadden! Ik zou over paar dagen even testen! Hcg verdubbelt volgens mij elke dag of 2 dagen!
En bij mij werkte t ook niet dat ik gewoon heel erg hoopte dan kan n menstruatie bv ook uitgesteld worden..wat ik niet voor je hoop!