Wil het toch graag weten of het er 2 geweest waren

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Deniesje1, 27 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Hallo allemaal ,

Ik ben nu 23w+1d zwanger van onze zoon , met de eerste echo was ik 6w+2d en zagen we een extra ruimte naast de ruimte waar het vruchtje zat ze dacht eventueel een miskraam.
    Ben toch erg benieuwd of dit zou kunnen dat het al heel vroeg is misgegaan met het andere vruchtje.
    Bij de volgende echo 3 weken later was de ruimte nog te zien maar was een stuk kleiner geworden en de keer daarna was die helemaal weg.

Hoop dat jullie reageren!

Liefs

2. Tamara2703

Tamara2703 Actief lid

14 dec 2011
    492
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoon was ook een helft van een 2ling.
    Met 7w is een hartje gestopt.
    tijdens de echo rond 9w zagen we in de 2e vruchtzak een inimini klein vruchtje.
    Mijn gyn zei me dat dat "opgenomen" zou wordrn door mijn lichaam.

Het kan dus absoluut

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    het kan, hier waarschijnlijk ook gebeurd.
    lichaam heeft het opgenomen, omdat ik nooit bloedverlies heb gehad. met de 12 wkn echo zag de vk een scheidingswand, op de 20 wkn echo was er niets van te zien.

4. Miracle1

Miracle1 Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.235
    180
    63
    Het is heel goed mogelijk. Ik heb met 6 weken zwangerschap een bloeding gehad. Op de echo waren 2 ruimtes te zien waarin mijn zoon in 1 ruimte lag. 3 weken later was er weer een echo gemaakt, de 2e ruimte was toen veel kleiner. Later is deze ruimte weggegaan. De verloslundoge zei dat ik hoogst waarschijnlijk zwanger was van een tweeling.

5. Deniesje1

Deniesje1 Actief lid

26 sep 2011
    312
    0
    0
    Werken
    Utrecht
    Dankjulliewel voor jullie antwoord , ik zat er al een tijdje mee in mijn hoofd.

Deel Deze Pagina