Jaaawat fijn!! Gefeliciteerd Deze kleine kidneyboon is gewoon super sterk!! Benieuwd of ie vrijdag al beginnende armpjes en beentjes laat zien
Mochten er nog meelezers zijn, hier ben ik weer! Vanochtend wederom een prachtige echo gehad, de kleine uk is al 15,7mm en dat is mn record. Voor het eerst konden we op de echo al uitstulpingen voor de armen en benen zien. Zo bijzonder, ben aan het huilen van geluk. Het wordt ineens een stuk echter, het gaat deze keer gewoon goedkomen! Nu op vakantie en dan volgende week zondag de volgende echo.
Yes yes yes! Wat een prachtige echo Zo blij voor jullie, echt gaan genieten nu. En uiteraard een hele fijne vakantie gewenst!
@Frummels Wat super en wat een mooie echo!!! Ik wens je een heeeele fijne vakantie, dat gaat vast helemaal goed komen nu!
Jaaaaaahh! Oh, Frummels ik ben zoo blij voor je!!! Geniet van je vakantie, maar die kan al vast niet meer stuk. Op naar weer een prachtige echo volgende week!!
Wat een mooi nieuws. Wat super dat jullie kleintje het zo goed doet. Nu lekker op vakantie en op naar de volgende goede echo!
‘Als er nog meelezers zijn’ We noemen onszelf liever ‘meelevers’ en je maakt ons ontzettend plaatsvervangend gelukkig met je bericht Geniet!
Wauw! En bij de volgende echo heeft hij/zij echt al mini armpjes en beentjes ♥ super zeg! Fijne vakantie!